×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Marketing Manager (ประจำเพลินจิต)

Posted on : November 10, 2025 Views : 31
image

เงินเดือน (บาท)

N/A

image

ประสบการณ์

5 ปี

image

อายุ

อายุไม่เกิน 50 ปี

image

สถานที่ทำงาน

กรุงเทพ

เขตปทุมวัน

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor' s degree in marketing, hospitality, business or any related field
- Prior work experience in managing marketing, communications, Press, for the company and activities within the marketing department
- Excellent written and verbal communication in English and Thai preferred
- At least 5 years' experience in Marketing Manager, Agencies
- Ability to meet deadlines
- Skilled in storytelling and brand positioning
- Able to craft compelling messaging for diverse audiences
- Maintains brand voice and visual identity standards
- Ensures accuracy and consistency across all marketing materials

รายละเอียดงาน

- Lead all digital and social media strategies in alignment with the hotel' s brand positioning.
- Advise on and manage integrated campaigns
- Analyzing competitive data, demand trends, and market mix, while also contributing to the establishment of annual marketing budgets in collaboration with hotel management.
- Create, manage and implement both short- and long-term marketing strategies to drive revenue growth, enhance brand awareness, and promote property products and services.
- Develop and execute marketing strategies opportunities and expand reach.
- Identify and pursue partnership and sponsorship opportunities to support joint outreach
- Assist in the formulation of strategies to build a lasting connection with consumers through various online and offline platforms, including third party channels, travel agencies, media, etc.
- Deploy successful marketing campaigns and own their implementation from ideation to execution.
- Works with the Hotels and corporate team to plan and monitor the ongoing company presence on various platforms, including but not limited to strategized marketing and PR campaigns, award submissions and advertorials.
- Works with department stakeholders to develop engaging, creative, innovative content for media and marketing distribution, which enlightens audiences and promotes brand-focused messages, develop press release and marketing campaign timelines coinciding with new product releases, ad campaigns or other brand messages.
- Assist with quarterly reviews and annual budget preparations.
- Any other ad hoc duties and responsibilities as assigned which may not be related to commercial activities but are related to managerial assignment for the overall running of the hotel.
- Build, maintain and manage strong relationships with agencies.
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Assist relevant departments and related tasks set by the hotel
- Coordinate and implement communication plans for hotel activities and promotions with all operating departments.
- Establish good relations with the media and implement hotel marketing campaigns.
- Plan and execute public relations activities.
- Fully monitor all design and printed materials of the hotel to ensure brand standards are met consistently.
- Provide weekly or monthly reports of all marketing and communications initiatives.
- As the Marketing & Communications Manager, you will report directly to the Group Director of Sales & Marketing and Owner.

สวัสดิการ

- เซอร์วิส ชาร์จ
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- โบนัสประจำปี
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- กองทุนเงินสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสังคม
- ค่ารักษาพยาบาลและค่าทันตกรรมเพิ่มจากประกันสังคม

ฯลฯ

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Kasemkij Company email telephone

บริษัท เกษมกิจ จำกัด

120 ถ.สีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กรุงเทพฯ 10500 www.kasemkij.com
แนะนำตำแหน่งงาน