รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.08.2019 | Viewers 4,559
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Good English Speaking and writing skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- Anticipate guest needs and handle
guest inquiries in a helpful and attentive manner.
- A complete knowledge of hotel
policy and procedures
- Handle and relaying of guest
messages, voice mail and facsimiles in an efficient, timely manner as per Hotel
Muse policy
- Handle all emergencies according to established procedures
- Ensure all customer complaints are reported to Duty Manager in a timely and professional
manner.
- Ensure all guests experiencing a problem receive an immediate response along with
satisfactory resolved, any promised compensation is delivered and all guests
receive appropriate follow up in a timely and professional manner.
guest inquiries in a helpful and attentive manner.
- A complete knowledge of hotel
policy and procedures
- Handle and relaying of guest
messages, voice mail and facsimiles in an efficient, timely manner as per Hotel
Muse policy
- Handle all emergencies according to established procedures
- Ensure all customer complaints are reported to Duty Manager in a timely and professional
manner.
- Ensure all guests experiencing a problem receive an immediate response along with
satisfactory resolved, any promised compensation is delivered and all guests
receive appropriate follow up in a timely and professional manner.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |