×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.12.2019 | Viewers 956
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางกะปิ]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Male or Female
-Age between 33-40 Years old.
-Positive Attitude
-Experiences with FO Job for minimum 5 Years
- Fluent english.
***Excellent leadership skills with demonstrated abilities to resolve diverse problems, to understand the importance of structure, organization, resource management and to complete critical tasks in a timely manner.
Job Details
รายละเอียดงาน

Technical Responsibilities

- Supervised the operation of the Front of the house as well as back office
- Ensure communication between all sub-department is properly done by using the right channel of delegation
- Overview department performances by analytical to enhance most effective operation within his department
- To be supportive and implement method of works according to development plan to ensure all staff has sufficient knowledge.



Commercial Responsibilities

- Front Office Manager is designate to advised all department involved of procedure change and always revise on procedure by notification from Management.
- Ensure smooth operation, avoiding severely mistakes or complaint and initiated preventive action and resolved professionalism, created amicable relations with clients
- Ensure and always in direct communication between Sales & Marketing for all special event or information and transmit to all to his department
- Timely attend Internal , Daily , Weekly or Monthly meeting ( Reason or replacement need to be informed to The Management prior absence )
- Closely supervision recommends improvements in operation especially in the following aspects of developing better service standard, increase in revenue and reduction of cost.
- Must be always in direct communication with Sales and Marketing department for all special events and transmit all information to his department.
- Prepare annual capital/operating budget and to ensure that it- s expenditure is kept within the budget by presenting the profit and loss statement on monthly basis

Human responsibilities & Training

- Plans and organizes periodical departmental training for staff in the areas of courtesy, efficiency, grooming and job knowledge (especially for new staff).
- Evaluate all staff and make appraisal with personal development review by yearly basis
- Ensure good atmosphere, cleanliness , security awareness within work area and ensure that staff are fully aware of it.
- Convene meetings with personal at regular interval for information purposed
- Ensure that internal training courses be organized as well as training program and training session and create measurable method by coordinate with Training department
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Suwinun Homtuanlom (Coordinator, Human Resources)
36 Soi Soonvijai New Phetchaburi Rd.,Bangkapi, Huay Kwang, Bangkok 10310 กรุงเทพ
เว็บไซต์ : www.amari.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
13.12.2019
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.12.2019
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
13.12.2019
นักศึกษาฝึกงานแผนกต้อนรับ
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.12.2019
นักศึกษาฝึกงานแผนกทรัพยากรบุคคล
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.12.2019
นักศึกษาฝึกงานตำแหน่งครัวร้อน
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.12.2019
Agent, Front Desk (Arabic Speaker)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register