×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.01.2022 | Viewers 11,010
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
5 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
Yes
รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Good Appearance.
2.Fluent English communication skills.
3.Be able to work 6 days a week with variable shift.
Job Details
รายละเอียดงาน
A Guest Relation Officer is a customer service-oriented employee who essentially greets hotel guests. From checking in process, escorting guests to rooms to assisting in arranging reservations, Guest Relation Officers ensure a pleasant and satisfying stay at a hotel. They also handle guest complaints, assist with the check-in process and explain all facility amenities, such as pool areas and restaurants.

Responsibility;

Provide Customer Service to Guests. From greeting and checking-in to ensuring the daily comfort of guests, a Guest Relation Officer maintains a constant presence at the lobby of a hotel and is available to handle all guest questions and concerns. Ensuring that all check-in processes run smoothly including Escorting guest to their room.

Handle Guest Complaints. A Guest Relation Officer listens to and manages all guest complaints and concerns. They might keep a log of these complaints and resolutions. A Guest Relation Officer must also follow-up to ensure that each complaint has been resolved to the guest- s satisfaction.

Responsibility;

Provide Customer Service to Guests. From greeting and checking-in to ensuring the daily comfort of guests, a Guest Relation Officer maintains a constant presence at the lobby of a hotel and is available to handle all guest questions and concerns. Ensuring that all check-in processes run smoothly including Escorting guest to their room.

Handle Guest Complaints. A Guest Relation Officer listens to and manages all guest complaints and concerns. They might keep a log of these complaints and resolutions. A Guest Relation Officer must also follow-up to ensure that each complaint has been resolved to the guest- s satisfaction.

Provide Customer Service to Guests. From greeting and checking-in to ensuring the daily comfort of guests, a Guest Relation Officer maintains a constant presence at the lobby of a hotel and is available to handle all guest questions and concerns. Ensuring that all check-in processes run smoothly including Escorting guest to their room.

Handle Guest Complaints. A Guest Relation Officer listens to and manages all guest complaints and concerns. They might keep a log of these complaints and resolutions. A Guest Relation Officer must also follow-up to ensure that each complaint has been resolved to the guest- s satisfaction.
Welfare
สวัสดิการ
1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Social Security
6.Meals
7.Uniform
8.Flexible Working Hour
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.04.2024
Server
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
08.04.2024
Hostess (Female Only)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Bartender (บาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย)
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Guest Relations Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
08.04.2024
Front Office Assistant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
30.03.2024
Internship Students (นักศึกษาฝึกงาน ต้อนรับส่วนหน้า/แม่บ้าน/ช่าง/ครัว/เสิร์ฟ)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
30.03.2024
Purchasing Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
30.03.2024
Security Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด