ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
The individual must possess the following knowledge, skills and abilities and be able to explain and demonstrate that he or she can perform the essential functions of the job, with or without reasonable accommodation.
? Ability to read listens and communicates effectively in English and in writing, using correct grammar, spelling and sentence structure.
? Prepare official correspondence on behalf of management for both external and internal communications verbally and in writing.
? Ability to sit for extended periods of time and continuously performs the essential job functions.
? Ability to effectively deal with internal and external customers, some of whom will require high levels of patience, tact and diplomacy.
? Ability to effectively transcribe information from handwritten memos and recordings.
Provides the Regional General Manager with administrative support including, typing,
filing, answering telephones, taking messages, maintaining appointment calendar, making travel
arrangements and other general office duties.
Permanent
1.Service Charge เงินค่าบริการ(สำหรับพนักงานชั่วคราวจะได้รับ50%)
2.2 Days Off per Week วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.Meal อาหารสำหรับพนักงาน
4.Uniform ชุดพนักงาน
5.Group Insurance ประกันชีวิต/ประกันอุบัติเหตุ/ประกันสุขภาพ (รวมครอบครัวสำหรับพนักงานประจำ )
6.Provident fund กองทุนสำรองลี้ยงชีพ 100% ในส่วนของนายจ้างไม่นับอายุงาน
7.SSO ประกันสังคม
8.Go Hilton Benefit ห้องพักราคาพิเศษสำหรับเพื่อนร่วมงาน
9.Food and Beverage Discount ส่วนลด 50% สำหรับอาหารและเครื่องดื่ม
10.Annual Medical Check-up ตรวจสุขภาพประจำปี
11.Vacation Leave วันลาพักร้อน
12.Team Member Party, Team Member Outing
Millennium Hilton Bangkok
Millennium Hilton Bangkok 123 Charoennakorn Road, Klongsan, Bangkok 10600 Tel: +662-442-2384, Website: www.hilton.com www.hilton.com