ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
ปริญญาตรี
ชาย
full-time
Required Qualifications;
-Have experienced in position or relate field 1-2 year
-Good english communication skills.
-Good responsibility and teamwork.
-Opera, Micros, Carmen
-Windows Server
-Active Directory
-Network management
? Provide 1st Line Support to end-Users
? Educating end-User to ensure well-being of Computer equipment.
? Educating end-Users to be self reliant in solving basic IT related problems.
? Utilize Hotel IT resources.
? Review authorize user in each application
? Secure the hotel information Systems.
? Maximizing critical systems up-time
? Verifying the Daily Backup Log to ensure successful Backup.
? Regular Housekeeping of Storage and system passwords.
? Ensure virus shield is in place and updated to latest version on regular bases.
? Ensure maintenance contracts exists and reviewed for mission critical systems
? Attend and participate in operational activities such as regular department head meeting, expenses meetings and duty manager responsibility.
? Arrange for IT hardware and software purchases in line with IHG Standards, using IHG-approved Vendors or local choice, if none are recommended.
? Seek revenue opportunities from an IT perspective.
? Ensure that the IT Operating Rules & Guidelines of the use of computer equipment are available to all users and are followed
? Managing IT Spending against IT Capital Expenditure and Operational Budgets.
? Monitoring, coaching and training new IT staff or backup designated second line person.
? Stay abreast of development in the information technology profession. Utilize E-learning and IT PDP to achieve this goal.
? Ensuring Best Practices and Standards are maintained, in particularly, Software Licensing, System
? Security and comply with IHG International standard IT audit or CSA as well as external IT audits and International license agreements.
? To ensure that the Business Recovery Procedures are kept up to date and tested.
? Need to keep abreast of changing Business Priorities and manage the changes that may impact IT Projects and Budgets and the ability to manage IT Projects being implemented from time to time.
? Conduct ?Self-Audit? of all IT system.
? Maintain and review configuration of PABX
? Cabling and wiring if require.
? Ensuring CCTV working at all the time.
? Maintain up-to-date list of all computer hardware and inventory.
? Provide a monthly written progress report.
Benefits
? Salary (เงินเดือน)
? Service Charge (เงินค่าบริการประจำเดือน)
? Social security (สวัสดิการประกันสังคม)
? 6 days-off per month (พักผ่อนเดือนละ 6 วัน)
? Uniform & Laundry (ชุดพนักงาน และ ซักรีด)
? 2 meals / day (อาหาร 2 มื้อ / วัน)
? Funeral support (เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ)
? Baby New born gift (เงินต้อนรับสามชิกใหม่)
? Marriage (เงินขวัญถุงแต่งงาน)
? Medical free DR. Somboon clinic (สวัสดิการรักษาพยาบาล ฟรี คลินิก ดร. สมบูรณ์ อ่าวนาง)
? Public Holiday 15 Days (วันหยุดประเพณี 15 วัน)
? Vacations (วันหยุดพักร้อน)
? Staff Town hall & Birthday Party (งานเลี้ยงสังสรรค์และวันเกิดพนักงานประจำเดือน)
? Sport day & Staff Party (กีฬาภายในประจำปี และงานเลี้ยงพนักงานประจำปี)
? IHG Employee rate (สิทธิจองห้องพักในราคาพนักงาน โรงแรมในเครือ IHG ทั่วโลก)
ไม่ข้อมูล
Holiday Inn Resort Krabi Ao nang Beach
123 หมู่ 3 ต.อ่าวนาง อ.เมือง จ.กระบี่ 81000 www.holidayinnkrabi.com