ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวช
ไม่จำกัด
full-time
SUMMARY:
Providing and serving guests in a courteous and prompt manner to ensure great guest satisfaction performs food and beverage service and set-up according to established standard, coordinates and executes daily work assignments as assigned by Supervisor/Captain.
RESPONSIBILITIES:
1. Great guests and make them feel comfortable.
2. Learn menu items and be able to describe them appropriately to guests.
3. Take beverage and food orders.
4. Deliver beverages and food in a timely manner.
5. Check-in with guests to ensure that everything is going well.
6. Clear dirty dishes from table.
7. Refill beverages throughout the meal.
8. Work with other servers and be a team player.
1. Good personality
2. Service Mind
3. Basic English Skills.
4. Eager t learn new things.
5. Professional and friendly.
6. Team player.
7. Great attention to detail.
ประกันชีวิต ประกันสุขภาพ (และครอบครัว)
ประกันสังคม
เงินโบนัสตามผลงาน
วันลาพักร้อน
เงินช่วยเหลือ กรณีพนักงาน หรือครอบครัวเสียชีวิต
HANSAR HOTEL BANGKOK
3/250 ซอย มหาดเล็กหลวง 2 ถนน ราชดำริ เเขวง ลุมพิณี เขต ปทุมวัน กรุงเทพ 10330 http://www.hansarhotels.com/ www.hansarbangkok.com/