ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
OTHER CONSIDERATIONS
? The position requires a lot of initiative, creativity and self-motivation as well as discipline.
? Attends functions from time to time in and outside the hotel and acts as a representative for the hotel.
? Must be well presented, well spoken and people orientated
SPECIFICATIONS
Education
? Sound educational background with general international hotel knowledge and specialized knowledge in food and beverage. Degree from hotel school or business school is desirable.
Experience
? Minimum of 3-5 years in progressive more responsible food and beverage positions covering the entire spectrum of service, food production, controls, stewarding, etc.
? To establish a proper working relationship with all other department heads together with F&B outlet managers, supervisors and team members to achieve objectives as determined by the Balanced Score Card.
? To maintain and increase service standards, productivity, and creativity leading to improved performance in the department.
? Own all aspects of the F&B operation including building rapport and establishing professional relationships with guests and clients leading to increased business
Permanent
1.Service Charge เงินค่าบริการ(สำหรับพนักงานชั่วคราวจะได้รับ50%)
2.2 Days Off per Week วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.Meal อาหารสำหรับพนักงาน
4.Uniform ชุดพนักงาน
5.Group Insurance ประกันชีวิต/ประกันอุบัติเหตุ/ประกันสุขภาพ (รวมครอบครัวสำหรับพนักงานประจำ )
6.Provident fund กองทุนสำรองลี้ยงชีพ 100% ในส่วนของนายจ้างไม่นับอายุงาน
7.SSO ประกันสังคม
8.Go Hilton Benefit ห้องพักราคาพิเศษสำหรับเพื่อนร่วมงาน
9.Food and Beverage Discount ส่วนลด 50% สำหรับอาหารและเครื่องดื่ม
10.Annual Medical Check-up ตรวจสุขภาพประจำปี
11.Vacation Leave วันลาพักร้อน
12.Team Member Party, Team Member Outing
Millennium Hilton Bangkok
Millennium Hilton Bangkok 123 Charoennakorn Road, Klongsan, Bangkok 10600 Tel: +662-442-2384, Website: www.hilton.com www.hilton.com