×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Relation Officer (GRO)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Thai nationality
- Good English and computer skills
- Pleasant personality with service mind
- Flexible and good team player
- Experience in hotel business would be an advantage.

รายละเอียดงาน

- Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
- Walks around the hotel premises and has conversations with guests in order to gain feedback about their stays
- Manages all limousines arrival on a daily basis.
- Be present at the Lobby to welcome guests and ensure good arrival experience.

สวัสดิการ

- 5 days working
- 2 free meals per day
- Uniform
- Service charge
- Social security
- Life & Health insurance
- Provident Fund
- Complimentary stay in Hyatt worldwide

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

GRAND HYATT ERAWAN BANGKOK

494 Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330 bangkok.grand.hyatt.com
ปิดรับสมัครแล้ว