ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor- s Degree in Hospitality field or
related fields.
- Good communication in Japanese
- Able to work shift
- Good command of computer
- Good customer relations skill
- Good interpersonal skills
- Ability to work under pressure
- Good solve the problems
- Check in / check out
- Make a reservations
- To assist hotel guests efficiently,
courteously and professionally
- To take care of all guest and coordinates
with all concerned departments
- To maintain a high customer service with
the customers always in mind
- To perform all duties and responsibilities
in a manner
- Good command of spoken and written English
- Pleasant personality and service-minded
oriented
- Good interpersonal skills
- Self-motivated, Friendly, Positive
Attitude, Energetic and mature
- Experience as a receptionist from the
Hotel business is a plus
- อาหารพนังงาน 2 มื้อ
- ชา-กาแฟ-โอวัลติน
- ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- งานเลี้ยงประจำปี พร้อมของขวัญ
- เบี้ยขยัน
- ค่าภาษา
- ปรับเงินเดือนตามการประเมินผลงาน
- สิทธิพักร้อนเมื่อทำงานครบปี
- สิทธิในการใช้ส่วนลดราคาพิเศษพนักงานในห้องอาหารโรงแรม
- สิทธิเฉพาะพนักงานวีเรสซิเด้นท์ ในการซื้อของภายในโรงแรม ในราคาถูกที่สุด
พนักงานฝ่ายปฎิบัติการ
- ค่ากะ
- ชุดพนักงาน พร้อมซักรีด
ไม่ข้อมูล
V Residence Serviced Apartment
704/1 อาคาร วี เรสซิเด้นท์ ถ.สุขุมวิท คลองตัน คลองเตย กรุงเทพ 10110 www.vresidence.com