ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
มัธยมศึกษาตอนปลาย
ไม่จำกัด
full-time
ชายหรือหญิง สัญชาติไทย
สื่อสารภาษาอังกฤษได้
บุคลิกดี ยิ้มแย้ม มีใจรักการบริการ
มีประสบการณ์จะพิจารณาเป็นพิเศษ
The key responsibilities for this position are:
? To anticipate all guest needs and handle all guest inquiries.
? To participate in the effective day to day operation at the Bell service desk.
? To have complete knowledge of the hotel products and services, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, health club, and other properties.
? To ensure lobby area is clean and tidy at all times.
? To greet and acknowledge all guests, welcoming them in a polite and friendly manner.
? Assist guests with the luggage, and provide a luggage storage service for guest.
? To coordinate delivery of messages and other items to the guest room.
? To assist guests who require special attention.
? Complete all other shift duties as outlined on shift checklist.
? To assist in ensuring that the transportation arrangements of the hotel work perfectly, including the coordination of taxi?s, private vehicles, limousines and other vehicles.
? Assist all other areas of the hotel when required.
เงินเดือนประจำและเซอร์วิสชาร์จ
ประกันชีวิตและประกันสุขภาพ
วันหยุดประจำสัปดาห์ วันหยุดนักขัตฤกษ์ และพักร้อนประจำปี
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
สวัสดิการอาหาร
Novotel Bangkok Platinum Hotel
220 Novotel Bangkok Platinum Hotel Phetchaburi Road,Rajchatevi www.novotelbangkokplatinum.com