ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
? food and beverage management experience
?Working knowledge of various computer software programs (MS Office, restaurant management software, POS)
?Ability to spot and resolve problems efficiently
?Mastery in delegating multiple tasks
?Communication and leadership skills
?Up to date with food and beverages trends and best practices
?Ability to manage personnel and meet financial targets
?Guest oriented and service minded
?Culinary school diploma or degree in Food service management, BA, or related field
-Manage all F&B and day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards
-Preserve excellent levels of internal and external customer service
-Design exceptional menus, purchase goods and continuously make necessary improvements
-Identify customers needs and respond proactively to all of their concerns
-Lead F&B team by attracting, recruiting, training and appraising talented personnel
-Establish targets, KPI?s, schedules, policies and procedures
-Provide a two way communication and nurture an ownership environment with emphasis in motivation and teamwork
-Comply with all health and safety regulations
-Report on management regarding sales results and productivity
1. โบนัสประจำปี(ตามผลงานการทำงาน)
2. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
3. ประกันสังคม/กองทุนเงินทดแทน
4. เงินกู้ยืมฉุกเฉิน(ไม่มีดอกเบี้ย)
5. กองทุน KG ออมทรัพย์(เงินฝากดอกเบี้ยสูง/เงินกู้ดอกเบี้ยต่ำ)
6. ประกันชีวิต
7. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ เช่น งานแต่ง งานบวช งานศพ
8. ชุดยูนิฟอร์ม/เสื้อฟอร์ม(ขึ้นอยู่กับหน่วยงาน)
9. ตรวจสุขภาพประจำปี
10. เงินวิชาชีพ(เฉพาะตำแหน่งงาน)
11. สวัสดิการอื่นๆขึ้นอยู่กับตำแหน่งงานและสถานที่ปฎิษัติงาน เช่น ค่าน้ำมัน ค่าเดินทาง ค่าที่พัก ค่าโทรศัพท์ ค่าเบี้ยเลี้ยง ฯลฯ
ไม่ข้อมูล
The Chill Resort & Spa Koh Chang
19/21 หมู่ 4, หาดไก่แบ้, เกาะช้าง, ประเทศไทย 23170