×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Sales Manager (Leisure)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Minimum 1 or 2 years experience in the same or similar positions
?
Open and service minded , communication, relationship skills, and well organization
?
Knowledge of local market and Energetic, flexible and willing to grow in the hotel industry
?
Strong leadership skills, whereas it is evident that you can effectively manage and motivate a team to perform beyond expectations
?
Strong analytical skills so to understand key business indicators and competitive trends and develop approaches to these challenges

รายละเอียดงาน

?Provide a good example of hotel brand standards and competencies through showing positive attitude and aptitude behaviors as to assist every departments through your responsibilities
?
Analyse local market trends and develop new business leads, and maximise all Revenue opportunities
?
Contribute to the selling strategy of the hotel, and manage the departments? adherence to achieving that strategy
?
Understand the competitive market place and implement approaches to ensure the hotel stays ahead in the local market
?
Negotiate room rates/packages with corporate clients
?
Ensure the Sales Team Members are developed effectively and generate a culture of high quality standards and pro-active selling
?
Develop and implement creative local marketing channels including social media sites
?
Work within current business strategies and recognise potential opportunities
?
Communicate with all departments as required within each hotel
?
Report on a weekly/monthly basis appointments, calls made, and list of business leads
?
Perform other duties as required by the management

สวัสดิการ

Group Insurance
Service Charge
5 working days
Bonus & Increment

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Adchara Seemek email telephone

Vic3bangkok

89 Phapon Yothin Soi3, Phaya Thai, Bangkok 10400
ปิดรับสมัครแล้ว