×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Experience Manager (Duty)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- At least Bachelor Degree in Hotel Management or any related to Hospitality.

- At least 3 years experience in hotel.

- Strong in inter-personality and leadership skills.

- Proficiency in English and computer literate.

รายละเอียดงาน

- Ensure that they use tact and diplomacy to rectify quickly the situation, reaching the guest satisfaction but as well respecting the procedures and organization of The Lancaster Bangkok.

- Contact with the Front Office Manager to report any guest comment, or problem and to ensure a good co-ordination and quick communication.

สวัสดิการ

- 5 days work week
- Hotel Clinic
- Social Security
- Provident Fund
- Staff Canteen
- Uniform
- Training Development Program

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Lancaster Bangkok

1777 New Petchburi Road, Bangkapi, Huay Kwang, Bankok 10310 www.lancasterbangkok.com/
ปิดรับสมัครแล้ว