×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Reservation Officer

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

?Customer Service/Communication Skills: Reservation agents talk, listen and help resolved conflicts with customers. An expert communicator will be able to listen effectively to find the root cause of issues, and communicate clearly and in a friendly way to solve the issue and keep the customer happy.
?Patience: Reservation agents might have to deal with confused or irate customers. Having patience will help you stay polite, even in stressful situations.
?Problem-Solving Skills: Reservation agents will have to solve customer issues, sometimes without seeing the actual problem first hand. Being able to problem solve with a customer will help your job.

รายละเอียดงาน

-Dealing with guests over the telephone
-Taking and inputting reservations
-Negotiating rates in hotels
-Upselling, or offering a more expensive room to the customer

สวัสดิการ

1. ค่าบริการ (service charge)
2. อาหาร
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. วันหยุดนักขัตฤกษ์ 15 วัน/ปี
5. วันหยุดพักผ่อนประจำปี 10 วัน/ปี
6. วันหยุดประจำสัปดาห์ 2 วัน
7. ฯลฯ

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

(ยกเลิก) แผ่นดินทอง พร็อพเพอร์ตี้ ดีเวลลอปเม้นท์

Modena by Fraser Bangkok 2527 Rama 4 Road, FYI Center, (MRT Queen Sirikit Convention Center Exit No.1) Khlongtoei District, Bangkok 10110 bangkok.modenabyfraser.com
ปิดรับสมัครแล้ว