×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Night Guest Service Agent ปฏิบัติงานสาขา สุขุมวิท ซอย 11

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ชาย

การจ้างงาน

Casual

คุณสมบัติผู้สมัคร

เพศ ชาย
สามารถปฏิบัติงานกะดึกได้

รายละเอียดงาน

Ensuring the front desk holds a key position by providing the first impression given to guests. The position necessitates being an information provider, receiver, diplomat, problem solver, salesperson, hotel representative, public relations agent, coordinator of activities and accountant with the utmost politeness, efficiency and friendliness.

-To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other properties.


-To develop a close and harmonious working relationship with housekeeping and all hotel department.


-To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.


-Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.


- To report health, safety, and security hazards to Assistant Manager-Front
Office, and/or Manager on Duty.



-To ensure Front Desk is clean and tidy at times.


- To suggest alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits.


-To offer information and services where appropriate.

-To monitor daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.


-To complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.


-To handle reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.


- To convert ?house guests? foreign currency, record and count accurately
and efficiently.


- To convert credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately.


-To issue safety deposit boxes to hotel guests ensuring access and release forms are complete per hotel procedures.

สวัสดิการ

1. เวลาทำงาน 8 ชม ( พัก 1 ชม )
2. วันหยุดประจำเดือน 8 วัน (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
3. วันหยุดพักร้อน 10-14 วัน (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
4. วันหยุดพิเศษ 1 วัน ในวันคล้ายวันเกิด
5. วันหยุดพิเศษ 3 วัน สำหรับการลาเพื่อติดต่อราชการ
6. วันหยุดพิเศษ 3 วันสำหรับพนักงานชายที่ภรรยาคลอดบุตร
7. วันหยุดพิเศษ 5 วันกรณี บิดา มารดา ภรรยา บุตร เสียชีวิต
8. เงินรับขวัญบุตร
9. เงินเบี้ยขยันพิเศษ
10. เงินรางวัลค่าพนักงานแนะนำพนักงาน
11. เงินรางวัลค่าพี่เลี้ยง
12. สวัสดิการกู้ยืมเงิน (ไม่คิดดอกเบี้ย)
13. เงินสวัสดิการค่างานศพ (บิดา มารดา สามี ภรรยา บุตรเสียชีวิต)
14. เงินช่วยค่ารักษาสำหรับผู้ที่ยังไม่ได้รับสิทธิประกันสังคม
15. เงินรางวัลค่าสร้างความประทับใจให้ลูกค้า
16. เงินค่าความสามารถทางภาษา 2,000 บาท 10,000 บาท
17. เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำไตรมาส / ประจำปี
18. การประเมินผลและการปรับค่าจ้างประจำปี
19. งานเลี้ยงวันเกิด / งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
20. อาหารสำหรับพนักงาน
21. กิจกรรมและการฝึกอบรม Contact
22. การตรวจสุขภาพประจำปี
23. โบนัสประจำปี

Service Charge

เมษายน 2025 image
10,862.00 บาท
มีนาคม 2025
image
14,202.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2025
image
15,416.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone

Salil Hospitality

สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com
ปิดรับสมัครแล้ว