×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.06.2019 | Viewers 1,824
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Age not over 28 years old
- Bachelor- s Degree in Hospitality or Tourism Management or related field
- Minimum 1 year work experience in similar or related position in hospitality service
- Good computer and English and Arabic skills
- Pleasant personality, strong people skills
- Well-organized with strong attention to details
- Able to work under pressure, self-motivated and fast learner
Job Details
รายละเอียดงาน
- Delivers the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
- Provides excellent service to internal customers as appropriate.
- Be familiar with the hotel- s products and services and policies.
- Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
- Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
- Personally and frequently verifies that guests are receiving the best possible service during check-in and check-out.
- Ensures that guest history records are accurately maintained and all repeat guests are pre-registered.
- Meets and greets all guests and assists with registrations.
- Ensures that all company minimum brand standards have been implemented, and that optional brand standards have been implemented where appropriate.
- Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implemented.
- Ensures accurate knowledge of hotels and the tourism in the city / country.
- Works closely with other Front Office personnel in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
- Supports and embraces the spirit of - We work through Teams- .
- Verifies arrival and departure details and arranges luggage handling and transportation and other services requested by guests.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 days working
- 2 free meals per day
- Uniform
- Service charge
- Social security
- Life & Health insurance
- Provident Fund
- Complimentary stay in Hyatt worldwide
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Rawita Wongpradu (Assistant Manager - Human Resources)
494 Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330 กรุงเทพ
เว็บไซต์ : bangkok.grand.hyatt.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.06.2019
Guest Service Officer [GSO] - Arabic Speaking
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.06.2019
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.06.2019
Team Leader - Purchasing
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.06.2019
Sales Manager/Sales Exec.- Corperate (Arcbic Market)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.06.2019
Stewarding Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.06.2019
Commis - Italian
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.06.2019
Sous Chef - Thai Cuisine
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.06.2019
Concierge
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.06.2019
Technician [Temp.]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.06.2019
Demi Chef - Pastry
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.06.2019
Event Planning Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.06.2019
Event Coordinator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.06.2019
Room Attendant (Temp.)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.06.2019
Chef de Cuisine - All Day Dining
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register