×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Operation Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Experience working in a similar role, minimum 2 - 3 years
- Highly developed Thai written language skills
- Fluent English language skills, spoken and written
- The ability to enthuse others with energy, initiative, creativity and imagination
- Experience of working in an international environment
- Experience of developing, implementing and evaluating effective communications strategies
- Solid administrative capabilities including Microsoft Outlook, Word, Excel and Powerpoint
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Bachelor degree
- This position is only open to Thai nationals

รายละเอียดงาน

- Prepares in close conjunction with department heads the Rooms section of the business plan and monitors budget versus actual results during the financial year.
- Monitors forecasts and personally takes control of the booking situation during ?Closed? and ?On Request? periods.
- Reviews all allotments regularly.
- Approves rebates above an amount as specified by the hotel?s policies & procedures.
- Plans and implements replacement of FF&E and OE in accordance with needs and available budget.
- Ensures that all rooms are presentable and in accordance with brand standards. Conducts random room checks and personally inspects all VIP 3 level rooms and above prior to arrival.
- Works together with the Sales & Marketing department in maximizing the hotel?s room yield.
- Implements a room / floors closing program for preventive maintenance.
- Ensures all Rooms departments operate in accordance with established standards.
- Ensures the hotel has an up-to-date emergency plan and coordinates all training, test and evaluation activities with the Manager of Engineering, Front Office Manager and Security.
- Follows up on all customers? feedback i.e. service recovery actions, improvement action plans.

สวัสดิการ

- 8 day off per month
- The hotel floating service charge
- Meal allowance
- 15 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Social Security Fund

Service Charge

มิถุนายน 2025 image
14,000.00 บาท
เมษายน 2025
image
17,000.00 บาท
มกราคม 2025
image
20,000.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Ms. Sawitta Sakunsanga email telephone

Adelphi Hospitality Group

16 Sukhumvit 49, Sukhumvit Road, Klong Tan Nuea, Wattana, Bangkok, Thailand 10110 www.adelphi49.com
ปิดรับสมัครแล้ว