ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Excellent English skills both written and verbal
- Good personality and healthy
- Excellent service mind
- Experience in position or similar position from Front Office at least 4 years ( prefer from 4 star hotel or above)
- Multi skills working.
- Can work as a team with positive thinking
- Knowledge in Opera system is a must
- Must have leader ship skills
- Service guests at Front desk
- Handle daily report and forecast report
- Handle incident case before coordinate to department concerned.
- Greets the VIP guests of the hotel. As directed by the Front office Manager, Performs special services for VIP Guest?s.
- Answers guests inquires, handles complaints and attend to the needs of the guests.
- To discuss all matters that needed to follow up with the next shift Reception Manager.
- Other as assigned.
ค่าบริการ ( Service Charge)
ประกันชีวิต ประกันสุขภาพ (และครอบครัว)
ประกันสังคม
เงินโบนัสตามผลงาน
เงินช่วยเหลือ กรณีพนักงาน หรือครอบครัวเสียชีวิต
ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
อาหาร 3 มื้อ
อื่นๆ ตามกฏหมายกำหนด
HANSAR HOTEL BANGKOK
3/250 ซอย มหาดเล็กหลวง 2 ถนน ราชดำริ เเขวง ลุมพิณี เขต ปทุมวัน กรุงเทพ 10330 http://www.hansarhotels.com/ www.hansarbangkok.com/