ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
หญิง
full-time
- Advanced verbal and written communication skills.
- Knowledge of computer programs.
- Most tasks are performed in a team environment with the employee acting as a team player.
- Ability to work independently and work well under pressure.
- Ability to identify client needs and concerns over the telephone and offer solutions.
- Can work any shift.
- Take calls to assist guest needs with reservations including modifications and cancellations.
- Offering recommendations which will maximize revenue and guest stay satisfaction.
- Maintain a high level of professionalism when speaking with customers.
- Requires the ability to work in a high call-volume environment.
- Assist guests with scheduling ancillary activities such as dining reservations.
- ค่าบริการ (service charge)
- อาหารฟรี 2 มื้อ
- ชุดยูนิฟอร์ฟรี
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสังคม
- ประกันอุบัติเหตุ
- วันหยุดพักร้อนประจำปี
- วันหยุดตามประเพณี
- วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- staff Birthday
- ฝึกอบรมต่างๆ
- ฯลฯ
AVANI RATCHADA BANGKOK HOTEL
1 Ratchadaphisek Road, Din Daeng, Bangkok 10400 (MRT Rama 9 Station, Exit 1) https://www.avanihotels.com/en/ratchada-bangkok