×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Welcomer Manager (Guest Relations Manager)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

?At least 2 years experience in the same position, has experience in Accorhotels Group is an advantage.
? Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
? Able to manage work systematically, well organized.
? Good command of both written and spoken English & Thai.
? Has experience from 5 stars hotel, plus background of Opera.

รายละเอียดงาน

?Support the Director of Front Office with the management of daily Front
? Manage and support the Front Office team, ensuring that brand standards are met and guest expectations are exceeded.
? Handle guest requests, inquiries and complaints promptly.
? Resolve any management issues or emergencies that arise, record and manage as necessary.
? Maximise sales revenues through up-selling and marketing programs within the department.
? Maintain knowledge of hotel products, services, policies and emergency procedures.
? Ensure your team maintains a professional manner and are up to date with VIP guest movements, hotel events, local attractions and activities.

สวัสดิการ

- Working 5 Days/Week
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund


หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail : [email protected]

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Pulllman Bangkok King Power

8/2 Ramgnam Road, Thanonphayathai Ratchathewi 10400 www.pullmanbangkokkingpower.com
ปิดรับสมัครแล้ว