×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.03.2020 | Viewers 3,177
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Patong
ป่าตอง

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
Yes
ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai National Only, Male/Female with a few years of experience either in Front Office Operation or Food and Beverage Operations
- Team work with high standard of work and attention to details.
- Good interpersonal ability, friendly, caring and dedicated individual.
- English communication skill with customer and team oriented.
- Polite and helpful manner when dealing with guest.
- Positive attitude, strong service mind and open-minded with energetics person.
- Being able to work on flexible hours/shift as necessary.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Register guests and assigns room. Accommodates special requests whenever possible.
- Assists in preregistration and blocking of rooms assignment.
- Uses proper telephone etiquette, mail and message handling procedures.
- Perform selling techniques to sell rooms, food and beverage and to promote other services of the hotel.
- Manage caf- set up and its service operation within the caf- including food and beverage.
- Thoroughly understand and adheres to proper credit, cashier, cash handling policies and procedures.
- Coordinates room status updates with housekeeping as well as kitchen operations.
- Reports any unusual occurrences or requests to Resident master or assistant master.
- Knows all safety, emergency procedures and accident prevention policies.
- Maintains the cleanliness and neatness of the front desk and caf- area.
- Adhere to grooming and appearance standards consistently.
- Understands and can communicate products and services available at the resort.
- Print and close the shift on PMS/ POS
- Responsible for achieving and exceeding the guest satisfaction and following the standard operating procedures.
Welfare
สวัสดิการ
- 2 days off per week
- Incentive program
- Service Charge
- Social Security
- Group Insurance
- Provident Fund
- Public Holiday
- Annual Leave
- Meal allowance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.05.2020
[VELA Dhi Udon Thani] General Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.05.2020
**New** Branding & Marketing Manager [VELA360]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register