รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.12.2023 | Viewers 2,946
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Bachelor Degree in any field
2. Minimum 3 - 5 years of experience in similar position
3. Strong in inter-personality and leadership skill
4. Proficiency in English and computer literate
5. Good health, mature and pleasant personality and neat appearance
2. Minimum 3 - 5 years of experience in similar position
3. Strong in inter-personality and leadership skill
4. Proficiency in English and computer literate
5. Good health, mature and pleasant personality and neat appearance
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Ensure effective day to day running of each shift in achieving the goals.
2. Meet and greet all return guests, Club/Executive, VIP and guests of the hotel both or in absence of Front Office Manager.
3. Monitor daily arrivals by ensuring all guests requests are carried out, all realistic expectations are met, and reservations are honored.
4. Conduct daily shift briefing, meeting including pass on all relevant information to the colleagues on a timely manner.
5. Ensure all issues relating to guest satisfaction are raised, monitored, and followed up on a timely basis.
2. Meet and greet all return guests, Club/Executive, VIP and guests of the hotel both or in absence of Front Office Manager.
3. Monitor daily arrivals by ensuring all guests requests are carried out, all realistic expectations are met, and reservations are honored.
4. Conduct daily shift briefing, meeting including pass on all relevant information to the colleagues on a timely manner.
5. Ensure all issues relating to guest satisfaction are raised, monitored, and followed up on a timely basis.
Welfare
สวัสดิการ
1.ประกันสังคม
2.ประกันชีวิตกลุ่ม
3.อาหารพนักงาน
4.ชุดพนักงาน
5.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
6.พักร้อน,วันหยุดนักขัตฤกษณ์
7.เซอร์วิจชาร์จ
8.ตรวจสุขภาพประจำปี
9.เงินช่วยเหลือพนักงานและครอบครัว
2.ประกันชีวิตกลุ่ม
3.อาหารพนักงาน
4.ชุดพนักงาน
5.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
6.พักร้อน,วันหยุดนักขัตฤกษณ์
7.เซอร์วิจชาร์จ
8.ตรวจสุขภาพประจำปี
9.เงินช่วยเหลือพนักงานและครอบครัว
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
21.03.2024 |
Banquet Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Casual รายวัน จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Executive Chef-Convention Centre จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Sous Chef(Urgent) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Commis I / Cool Kitchen, Thai, Europe จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Banquet Captain จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Chef De Partie / Cool Kitchen,Thai,Europe จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Sales Coordinator (ผู้ประสานงานฝ่ายขาย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Demi Chef De Partie / Cool Kitchen,Thai,Europe จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Guest Service Agent [GSA] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
21.03.2024 |
Server [พนักงานเสริฟ] จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Steward Supervisor [พนักงานล้างจาน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
21.03.2024 |
Commis II /Thai Kitchen จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Sales Manager (Corporate&Government) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
Sales Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.03.2024 |
เจ้าหน้าที่ความปลอดภัยในการทำงานวิชาชีพ (จป.วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |