×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Bell Captains

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

มัธยมศึกษาตอนปลาย

เพศ

ชาย

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

เพศชาย
อายุ ไม่เกิน 45 ปี
วุฒิการศึกษา ขั้นต่ำ ม.6 ขึ้นไป
เน้นภาษาอังกฤษ และหากได้ภาษาอื่นๆ เช่น จีน รัสเซีย จะพิจารณาเป็นพิเศษ
หรือ ส่งCV ได้ที่
[email protected]

รายละเอียดงาน

? To ensure sufficient & efficient coverage at all times at Bell Service Counter, Main Entrance, Driveway & Pick-Up Service.
? To ensure that the services offered, as detailed in the Front Office Manual, are to the standard expected and required of the hotel.
? To liaise with all Departments with regard to the daily activities in the hotel.
? To be aware, and ensure that all the staff under his control are aware, of all the activities that may be of interest to the guest
? To liaise closely with Reception, Reservation and Cashier to ensure the efficient and courteous handling of all guest arrivals and departures.
? To action all reasonable requests made by hotel guests and visitors to the hotel.
? To handle all outside deliveries for guests.
? To be responsible for efficient paging in the lobby.


? To supervise the luggage service to ensure a smooth and efficient operation and minimum delay and damage.
? To ensure that the lobby Function Information Board is up to date at all times.
? To ensure that all information in Restaurants, Hotel Facilities.
? To ensure that all guest?s messages, mail, telexes and parcels are handled and distributed properly.
? To ensure in coordination with Housekeeping, Engineering Departments, that the hotel?s public areas are clean and tidy at all times.
? To ensure an atmosphere of tranquility at the Bell Services Counter.
? To be fully conversant in all aspects of city in order that all guest enquiries can be handled efficiently and courteously.
? To constantly strive to please all guests with whom he may come into contact Front Office Supervisor is required at all times to set a high example in regards to punctuality, appearance, positive attitude, leadership, guest relations, observance of hotel policies and procedures

สวัสดิการ

Salary & Service Charge (Float)
Day off = 7 days per month
Vacation = count from the first day and after pass probation can be use. (Start 6-18 days)
Public Holidays = minimum 15 days per year
Staff Birthday Party, Sport Day, Married, Ordination, Uniform,
Laundry , Night Shift
Food Allowance = 1 meals (pre-opening)
DEATH (FUNERAL ASSISTANCE)
Insurance ? After pass probation
Social Security Fund
Official Check for HOD (Level 3 up)
Discount F&B 20-25%

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ K.Hongpat Sribandit email telephone

Citrus Grande Hotel Pattaya by Compass Hospitality

579/6 Moo 10 T.Nongprue A.Banglamung , Chonburi www.citrusgrandepattaya.com
ปิดรับสมัครแล้ว