×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Chief Security (หัวหน้ารักษาความปลอดภัย)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ชาย

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

ไม่ระบุ

รายละเอียดงาน

1 Coordinate overall activities of the Security Department. Guarantee the safety of all the guests, and hotel property.

2 Responsible the operation subordinate staff and equipment of the Security Department.

3 Delegate to, supervise all section manage within of Security Department, and assist them in preparing work schedules.

4 Conform to and enforce policies, procedures, rules and regulations as laid by the Hotel in order to achieve the highest levels of uniformity and guest services.

5 Performs special duties required by General Manager.

6 Prepare weekly staffing schedules, monitoring staff attendance and assist in planning work maintain a Hotel logbook on incidents, complaints etc.

7 Conduct regular operational meetings to review, monitor, adjust and upgrade the performance of the Department as a whole, explaining new directions and policies and procedures at the same time.

8 Be aware of the Security policies and procedures of the Hotel, and ensure that at all times in all areas of the Hotel that they are being strictly adhered to.

9 Be aware of the Fire and Emergency procedures, and your Departments responsibility in an emergency.

10 Prepare job responsibilities of the security department. Adjust and update it according to the working situation.

11 Investigate cases happened in the hotel. Should criminal cases are occurred in the hotel, PSB to do investigation work.

12 Prepare the plan (especially during the densely populated or vehicle period) for external traffic, so as to keep the hotel area in good order.

13 Handle and resolve all guest queries and complaints in an efficient manner and to establish an amicable relationship with all clients, customers and guests of the Hotel.

14 Supervision recommends improvements and changes to the operation of the Department, especially concerning creating better service standards, increasing revenue and reducing costs.

15 Perform other related duties and special projects as required by General Manager both within and outside the Hotel.

สวัสดิการ

- Fixed Service Charge 7,000 / Month
- Free Meals at Associate Canteen
- Free Uniform with Laundry Service
- Social Insurance
- Work 5 Days / Week
- Public Holiday 14 Days
- Vacation Leave
- Annual Bonus
- Staff Party (Yearly)
- Associate Birthday Party (Monthly)

Service Charge

เมษายน 2025 image
11,000.00 บาท
มีนาคม 2025
image
11,000.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2025
image
11,000.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Recruitment Team email telephone

Rembrandt Hotel Bangkok

19 Sukhumvit Soi 18, Sukhumvit Road, Klong Toei, 10110 Bangkok, Thailand www.rembrandhotelbangkok.com
ปิดรับสมัครแล้ว