ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Assistant Human Resource Manager (โรงแรมเคป พันวา ภูเก็ต)
บริษัท เกษมกิจ จำกัด
สถานที่ทำงาน : ภูเก็ต
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
Qualifications and education requirements:
-Bachelor Degree or higher in Human Resources, Business Administration or related fields.
-Minimum 3 years experience.
-Proficiency in using computer program i.e. Microsoft Office , B-Plus.
-Good communication in English,speak,write.
-Be a positive influences to all employees.
-Able to lead, support and mentor HR Coordinator.
-Multitasking and able to perform under pressure.
-Able to provide appropriate supports to employees of all levels
-Able to digest information quickly and provide suggestions with organization and employees' benefits in mind
-Good knowledge in legal requirements, HRM and HRD
-Recruitment and Onboarding
-Compensation and Benefit
-Payroll
-Employee Relations
-Policy Development
-Training and Organization Development
1.ประกันสังคม
2.ประกันกลุ่มของบริษัท
3.Service Charge
4.วันหยุดประจำปี ลาพักร้อน
5.ปรับเงินเดือนประจำปี
6.ค่าล่วงเวลา
7.อาหาร
Koi Restaurant
39th Floor, Sathorn Square Building, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500 koirestaurantbkk.com/sathorn/