Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
- High-school diploma to degree, or equivalent (university or specialist hospitality or communications school). Could be open to atypical profiles.<- xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
- Fresh graduated student are welcome
- Knowledge of the hotel environment will be advantage.
- Fluent in the national will be advantage.
- At least 1 years experience in the same position.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature.
- Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary.
- Check all arrivals list, contain the best possible guest service standard.<- xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
- Prepare the concerned information and guest correspondence to ensure completely checking in.
- Register all arrival guests correctly as required by law And manual update the guests history in file as present.
- Answering the guest questions and requirement during their stay.
- Prepare the concerning guest correspondence to ensure cashiering correctly upon guest departure.
- Ensure cash equivalents are accounted for and balanced at the beginning and end of each shift.
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail [email protected]
--- ไม่มีประกาศ --- |