Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
- High-school diploma to degree, or equivalent (university or specialist hospitality or communications school). Could be open to atypical profiles.
- Fresh graduated student are welcome
- Knowledge of the hotel environment will be advantage.<- xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
- Fluent in the national will be advantage.
- At least 2 years experience in the same position.-
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature.
- Good command of both written and spoken English & Thai,- computer skills are necessary.
-- Responsible and accountable for the logging of and correct, prompt and efficient handling of all guest messages and facsimiles.
<- xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
-- To ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
-- To cover Room Service as required.
-- To ensure you have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide.
-- To be completely aware of the elevators, Fire and Emergency procedures of the hotel and your responsibilities in an emergency.
-
-
หมายเหตุ- - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail- [email protected]
--- ไม่มีประกาศ --- |