รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.01.2015 | Viewers 963
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Job Profile :
- At least 2-3 year experience in Front Office or F&B would be advantage.
-Good command in speaking and writing English and good computer skill.
- Pleasant personality, team working and able to handle complaints,
- Able to work under pressure and flexible time
- At least 2-3 year experience in Front Office or F&B would be advantage.
-Good command in speaking and writing English and good computer skill.
- Pleasant personality, team working and able to handle complaints,
- Able to work under pressure and flexible time
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibilities:
- Give priority to VIP and Executive Floor's guest while personally taking care.
- Anticipates guests'needs and takes them into consideration and handles any guest complaints and/or remarks; provides a response as soon as possible.
- Takes care of the arrival and departure processes for guests in complaiance with internal procedures.
- Informs guests about the formalities, any particular conditions relating to their stay and the services available.
- Increase F&B revenue by upselling During the day "bread an more" or Room service menu for corporate inviting guests.
- Give priority to VIP and Executive Floor's guest while personally taking care.
- Anticipates guests'needs and takes them into consideration and handles any guest complaints and/or remarks; provides a response as soon as possible.
- Takes care of the arrival and departure processes for guests in complaiance with internal procedures.
- Informs guests about the formalities, any particular conditions relating to their stay and the services available.
- Increase F&B revenue by upselling During the day "bread an more" or Room service menu for corporate inviting guests.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |