×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.03.2017 | Viewers 2,542
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Khon Kaen
ขอนแก่น

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
The successful candidate has:

- 35-45 years of age
- Bachelor degree or higher
- Minimum of 2 years- experience in a similar role, preferred candidate from a similar size city hotel with large banquet facilities .
- Strength in Rooms Division and F&B (including banqueting), strategic planning as well as daily operations.
Proactive manager with a modern approach to Hotel Management
Experience in budgeting and cost control
- Pleasant personality and guest focus
- Excellent communication skills in English
- Good computer skills
- Excellent problem solving skills
- Can manage change well
- Strong personality and work ethics
Job Details
รายละเอียดงาน
You will be responsible for:

- Deputizes the General Manager in his absence.
- Deals with the day-to-day operational priorities of the hotel and leads the daily briefing with the Department Heads.
- Spot checks skills/technical training of the Department Heads on regular basis
- Ensures all Team Members are familiar with the Hotel's emergency and security procedures.
- Assists the GM in supervising the operation of the hotel to maximum efficiency to achieve the highest volume of sales and profit goals as outlined in the budget planning.
- Assists the General Manager in establishing hotel budget in co-operation with the Finance team covering all aspects of hotel operation.
- Assists the General Manager in confirming, implementing and adhering to Amari standards relating to efficient hotel operations. This includes as well maintenance, sales, fire & safety, security, personnel development, quality standards.
- Assists the GM in implementing and overviewing consistent training and development plans for all Team Members to ensure positive guest experience, high Team Member morale and assistance to the company- s corporate future manning challenge.
- Other duties as assigned by the General Manager.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด