×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Front Office Manager - Novotel ibis Styles Bangkok Sukhumvit 4

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

QUALITIFICATION
EDUCATION BACKGROUND, CERTIFICATE/LICENSING
Bachelor degree in any field.
.
PROFESSIONAL EXPERIENCES
At least 5 year experience in Front Office Management position of hotels or in managerial level
in Front Office Department or Rooms Division Department more than 3 years with all Front Office operations skills

รายละเอียดงาน

GENERAL MISSION
? To direct and co-ordinate overall activities of the Front Office, Reservations and Telephone Departments.

RESPONSIBILITIES AND MEANS
? The Front Office Manager is responsible and accountable for maintaining the highest standard of guest service and satisfaction as well as engendering team spirit and motivation in all staff.
? The Front Office Manager must be fair and just in any staff disciplinary action as required.

ADMINSTRATIVE RESPONSIBILITIES
? Delegate to and supervise all staff within the Department and prepare work schedules.
? Conform to and enforce policies and procedures & rules and regulations as laid down by ACCOR and the hotel in order to achieve the highest levels of uniformity and guest service.
? Performs special duties as required by GM/EAM

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Pornthip Piyawattananan email telephone

Mercure & ibis Erawan Thailand

Mercure & ibis Erawan Thailand - Head Office The Erawan Group PLC. 2, 6th Floor, Ploenchit Center Building, Sukhumvit Road, Klongtoei Sub-district, Klongtoei District, Bangkok, 10110 Thailand www.theerawan.com/en/our_business/hotels_resorts
ปิดรับสมัครแล้ว