×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Vacation Ownership Advisor ( Eng & Japanese )

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

ESSENTIAL JOB QUALIFICATIONS:

- Minimum of three (3) years? experience in hospitality or call center related field.
- Ability to work alone with minimal supervision.
Cheerful and enjoy interacting with people.
- Strong communication and written skill Excellent computer skills.

รายละเอียดงาน

? Be available to answer all inbound calls in a timely and efficient manner by maintaining a business-like manner at all times.
? Actively contact new owners/members to welcome owners/members to the MVW family by providing advise and guidance on their vacation planning as well as their FDB assignment.
? Verify Owner/Member account information (name, address and phone number) when appropriate during all the call.
? Acknowledge and answer any written correspondence received from owners/members in a timely and efficient manner not exceeding 48 hours unless otherwise directed by management.
? Ensure that all policies and procedures that are outlined in MySource are followed to ensure that all Owners/Members receive the same excellent service through consistently correct answers.
? Utilize Siebel to document all exceptions, complex service issues, problem, concerns, resolution and as directed by management, to ensure that an accurate owner history is kept.
? Use all available support systems and resources to resolve owner?s concerns including but not limited to: Emails, Words, Excel, MySource, Universe, CRIS, PURE, OSCAR, iServices, Siebel, MorgageServe, PSAR, International Liaison, Superuser, Web user admin. TimeshareWare and other programs
? To develop and maintain a good working relationship with other MVW and Partner departments including but not limited to International Liaison, Sales sites, Concierge on site, Exchange Company, Finance department and New Owner Administration.
? To ensure that all issues are responded to and closed within a satisfactory period of time and if necessarily follow up with resorts and Customer Resolution in order to resolve issue.
? Anticipating the Owner?s/Members? needs and being flexible in responding to them so that we may deliver the service and program they value.
? Assist owners/members with finance-related issues, including Maintenance fee collection and account status enquiries.
? Assist with owners/members exchange requests and liaise with Marriott Rewards and Exchange Company accordingly, including membership requests, confirmations, account updates and certificate issuance/renewal.
? Provide New Owners/Members Education as and when required.

สวัสดิการ

- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์ หยุด 2 วัน
- ได้ร่วมงานกับโรงแรมที่มีเครือข่ายทั่วโลกกว่า 4,400 โรงแรม ในกว่า 81 ประเทศ และเปิดให้บริการมายาวนานกว่า 89 ปี
- ค่าอาหารกลางวันและค่าชักรีดชุดยูนิฟอร์ม
- ประกันชีวิต 24 เท่า ของเงินเดือน
- ประกันสุขภาพ ทั้งผู้ป่วยนอกและผู้ป่วยใน
- ประกันสังคม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- เบิกค่าทำฟัน 1,000 บาทต่อปี
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพสำหรับพนักงาน
- ประเมินผลการทำงานเพื่อปรับเงินเดือนประจำปีและโบนัส
- วันลาพักร้อน วันหยุดนักขัตฤกษ์ ตามที่กฎหมายกำหนด วันเกิด
- ส่วนลดค่าอาหารและเครื่องดื่ม และห้องพักราคาพิเศษเฉพาะเพื่อนพนักงานสำหรับโรงแรม ในเครือแมริออททั่วโลกกว่า 4,400 โรงแรม

Service Charge

มิถุนายน 2019 image
11,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

Marriott Vacation Club at The Empire Place

Marriott Vacation Club at The Empire Place 88 ถนน นราธิวาส ราชนครินทร์ เขตยานนาวา แขวงสาทร กรุงเทพฯ 10120 https://recruiting.adp.com/srccar/public/RTI.home?c=1144011&d=External
ปิดรับสมัครแล้ว