ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
ESSENTIAL JOB QUALIFICATIONS:
- Minimum of three (3) years? experience in hospitality or call center related field.
- Ability to work alone with minimal supervision.
Cheerful and enjoy interacting with people.
- Strong communication and written skill Excellent computer skills.
? Be available to answer all inbound calls in a timely and efficient manner by maintaining a business-like manner at all times.
? Actively contact new owners/members to welcome owners/members to the MVW family by providing advise and guidance on their vacation planning as well as their FDB assignment.
? Verify Owner/Member account information (name, address and phone number) when appropriate during all the call.
? Acknowledge and answer any written correspondence received from owners/members in a timely and efficient manner not exceeding 48 hours unless otherwise directed by management.
? Ensure that all policies and procedures that are outlined in MySource are followed to ensure that all Owners/Members receive the same excellent service through consistently correct answers.
? Utilize Siebel to document all exceptions, complex service issues, problem, concerns, resolution and as directed by management, to ensure that an accurate owner history is kept.
? Use all available support systems and resources to resolve owner?s concerns including but not limited to: Emails, Words, Excel, MySource, Universe, CRIS, PURE, OSCAR, iServices, Siebel, MorgageServe, PSAR, International Liaison, Superuser, Web user admin. TimeshareWare and other programs
? To develop and maintain a good working relationship with other MVW and Partner departments including but not limited to International Liaison, Sales sites, Concierge on site, Exchange Company, Finance department and New Owner Administration.
? To ensure that all issues are responded to and closed within a satisfactory period of time and if necessarily follow up with resorts and Customer Resolution in order to resolve issue.
? Anticipating the Owner?s/Members? needs and being flexible in responding to them so that we may deliver the service and program they value.
? Assist owners/members with finance-related issues, including Maintenance fee collection and account status enquiries.
? Assist with owners/members exchange requests and liaise with Marriott Rewards and Exchange Company accordingly, including membership requests, confirmations, account updates and certificate issuance/renewal.
? Provide New Owners/Members Education as and when required.
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์ หยุด 2 วัน
- ได้ร่วมงานกับโรงแรมที่มีเครือข่ายทั่วโลกกว่า 4,400 โรงแรม ในกว่า 81 ประเทศ และเปิดให้บริการมายาวนานกว่า 89 ปี
- ค่าอาหารกลางวันและค่าชักรีดชุดยูนิฟอร์ม
- ประกันชีวิต 24 เท่า ของเงินเดือน
- ประกันสุขภาพ ทั้งผู้ป่วยนอกและผู้ป่วยใน
- ประกันสังคม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- เบิกค่าทำฟัน 1,000 บาทต่อปี
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพสำหรับพนักงาน
- ประเมินผลการทำงานเพื่อปรับเงินเดือนประจำปีและโบนัส
- วันลาพักร้อน วันหยุดนักขัตฤกษ์ ตามที่กฎหมายกำหนด วันเกิด
- ส่วนลดค่าอาหารและเครื่องดื่ม และห้องพักราคาพิเศษเฉพาะเพื่อนพนักงานสำหรับโรงแรม ในเครือแมริออททั่วโลกกว่า 4,400 โรงแรม
Marriott Vacation Club at The Empire Place
Marriott Vacation Club at The Empire Place 88 ถนน นราธิวาส ราชนครินทร์ เขตยานนาวา แขวงสาทร กรุงเทพฯ 10120 https://recruiting.adp.com/srccar/public/RTI.home?c=1144011&d=External