×
×
×
×
  • 1
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.09.2021 | Viewers 4,150
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pattaya
พัทยา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Male / Female, Thai nationality
-Bachelor or Master Degree in Business Administration, Hospitality Management, Hotel Management or a related field is required.
- Previous hospitality experience at a luxury hotel at least 5 years to Management and / or supervisory Guest Services experience.
-Good command in English language both of written and spoken.
-Excellent guest service skills, guest-oriented and service-minded
-Strong communication, service and leadership skills.
-Open-minded and flexible with a can- do attitude.
-Working knowledge of various computer software programs (MS Office, knowledge of OPERA is an advantage)
-Be flexible at all times in order to cover the unexpected needs of the Hotel.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Oversees all guest services operations, including front desk, reservations, concierge, bell staff and transportation services to ensure quality and guest satisfaction.
-Manage, trains and develop the front desk team to be professional services
-To act as a duty manager for the hotel, ensuring all guests are satisfied, both internal and external.
-Set departmental targets and objectives, work schedules, budgets, and policies and procedures.
-Display a pro-active and leading role in terms of service, culture, development, team image, systems, procedures and skill development.
-Maintains a detailed knowledge about the hotel's services and hours of operations.
-Take reservations using the hotel reservation system, ensuring maximum occupancy and rates are obtained.
-Meets and greets all regular returns guests, VIP and guests of the hotel, makes them impression with our special services.
-Evaluate guest satisfaction levels with a focus on continuous improvement to ensure that services meet customer specifications.
-Handles all guests complaints and monitors our guest history files.
Welfare
สวัสดิการ
- Floating service charge
- 2 day -off a week
- Day off-birthday and birthday gift
- Public holiday 15 days
- Annual leave 6-15 days (depending on employee level and years of service)
- 2 duty meals per day
- Group Insurance
- Social Security benefits
- Annual check up
- Uniform and laundry service
- Staff New Year party and other activities

Contact
ข้อมูลติดต่อ
Orapin Sujittosakul (HR Manager)
285 M.3 Najomtien, Sattahip, Chonburi 20250 พัทยา
เว็บไซต์ : www.masonpattaya.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
10.09.2021
Commis I (สัญญาจ้าง 2 เดือน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.09.2021
Chief Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
10.09.2021
Marketing & Sales Coordinator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
10.09.2021
Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.09.2021
Maintenance and Engineering Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.09.2021
Marketing Communications and PR Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
10.09.2021
Front Office Manager (Urgent !)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.09.2021
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.09.2021
Guest Service Agent [GSA]
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.09.2021
Executive Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.09.2021
Concierge
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
10.09.2021
Commis II
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.09.2021
Spa Therapist [สัญญาจ้าง 2 เดือน]
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register