รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.05.2019 | Viewers 2,121
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- University/College Degree. Fluency in written and spoken English.
- Assistant Manager or Front Office Supervisor (Minimum 2-3 years).
Proven record of successful experience in several or all of the following areas: Assistant Manager, GSA Supervisor, Night Auditor or Reservation. Proven or demonstrated management abilities, taking initiative, leadership, problem solving, decision making, prioritizing, delegating, training and developing subordinates, producing results, (results-oriented), goal setting
- Pleasant personality and good communication skills.
- Assistant Manager or Front Office Supervisor (Minimum 2-3 years).
Proven record of successful experience in several or all of the following areas: Assistant Manager, GSA Supervisor, Night Auditor or Reservation. Proven or demonstrated management abilities, taking initiative, leadership, problem solving, decision making, prioritizing, delegating, training and developing subordinates, producing results, (results-oriented), goal setting
- Pleasant personality and good communication skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Under the general direction of the Front Office Manager, and within the limited of established local hotel policies and procedures, provides supportive functional assistance to all departments; interact with guests and members of the community. Coordinate with all departments in the hotel.
- Promotes the desired can do service attitude culture around the six core values of customer and employee focus, innovation and creativity, openness in communication, teamwork, driven to increase shareholder value and courage to meet challenges and win.
- Promotes the desired can do service attitude culture around the six core values of customer and employee focus, innovation and creativity, openness in communication, teamwork, driven to increase shareholder value and courage to meet challenges and win.
Welfare
สวัสดิการ
- 2 Days off per week
- Public Holiday / Vacation
- Uniform
- Social Security
- Medical Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- Annual Physical Check up
- Public Holiday / Vacation
- Uniform
- Social Security
- Medical Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- Annual Physical Check up
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |