ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor?s degree in any field
- Good command of English language both spoken and written skills.
- Excellent understanding of Touch of Thai Service
- Proficiency in MS Office applications (e.g., Word, Excel, and PowerPoint)
- Good attitude and service minded.
- Good and professional personality with excellent presentation, communication, organizational and Interpersonal skills.
- Able to travel to other province; Phuket, Chaing Mai
- Identify training, development needs and ensure the effective and efficient delivery of training and development activities. Create knowledge sharing culture.
- Responsible for executing the entire training process, needs assessment, development and/or outsourcing of training programs, including content, delivering of training programs and evaluation of effectiveness of training.
- Prepares new receptionist by conducting orientation on receptionist duties, point of sales procedure, service standard, and product knowledge.
- Improves training effectiveness by developing new approaches and techniques; making support readily available.
- Responsible for the training of all procedures and Operation systems
- Maintain a consistently high standard of presentation when training
๐ เงินเดือนประจำ
๐ ประกันสังคม
๐ ประกันชีวิต ,ประกันอุบัติเหตุ,ประกันสุขภาพ
๐ กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
๐ ค่าคอมมิชชั่นจากการขายสินค้าสปา
๐ ชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
๐ หอพักพนักงาน
๐ วันลาพักร้อน
๐ โบนัสประจำปี
๐ ปรับเงินเดือนประจำปี
ไม่ข้อมูล
Siam Wellness Group PCL
B.U. Place ชั้น 22 เลขที่ 483 ซอยสุทธิพร ถนนประชาสงเคราะห์ แขวงดินแดง เขตดินแดง www.siamwellnessgroup.com/