×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Supervisor, Royal Club

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- Develop and maintain positive working relationships with others.
- Speak with others using clear and professional language

รายละเอียดงาน

- Review arrival information on a daily basis; VIP, SPG, Marriott Reward, Regular guest, Groups, special requests, etc. Follow up with Housekeeping and Room Service
- Responsible for correct registration procedure; registration card, room allocation, credit policy, etc.
- Maintain good working relations with all departments, especially Housekeeping and Reservations. Checks discrepancies and out-of-order rooms, to ensure correct room status at all times
- Responsible for correct handling of cash and cheques, credit cards, foreign currencies, vouchers and invoices
- Responsible for correct handling of safe deposit boxes
- Responsible for prepare activities for group arrival, correct definition of group masters to ensure correct charges
- Responsible for correct check-out procedure following hotel?s policies and procedures
- Responsible for reservations, changes and cancellations when Reservation Office is closed

สวัสดิการ

- Uniform
- Service Charge
- Duty Meal
- Social Security
- OPD/Dental

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

The Athenee Hotel, A Luxury Collection Hotel, Bangkok

61 Wireless Road (Witthayu), Lumphini, Pathumwan Bangkok, 10330 Thailand https://www.marriott.com/hotels/travel/bkkla-the-athenee-hotel-a-luxury-collection-hotel-bangkok/
ปิดรับสมัครแล้ว