×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.02.2020 | Viewers 2,062
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Working Experience in Marketing Manager or Management level at least 5 years and a successful track record as Marketing Manager.
2.Must be highly motivated, enthusiastic, positive, creative and self-directed with strong initiative and desire for achievement.
3.Excellent communication and presentations skills required.
4.Strong leadership and people skills.
5.Able to work flexible days/hours to meet club activities
6.Fluent in English (speaking , writing and reading) with good interpersonal skills
7.Able to work under pressure and meet deadlines
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Functions & manages as the leader of the marketing department for our core Business Units (Golf Club, Sports Club and Hotel).
2.Manages the development of a strategic marketing plan in the market
3.Manages our core Business Units (Golf Club, Sports Club and Hotel) reactive and proactive marketing efforts.
4.Develops and manages the marketing budget to enable development of our core Business Units with specific campaigns, promotions and collateral to drive revenue and objectives.
5.Develops and implement strategies that deliver product and services to meet the expectations of the target.
6.Develops strong partnerships, community and public relations to further increase brand / product awareness.
7.Sets goals and expectations for direct reports.
8.Leads and manages the marketing team effectively and efficiently.
9.Implements the brand- s service strategy and applicable brand initiatives in all aspects of the marketing process and focuses on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of the company- s marketing objectives.
10.Participate any brand needed training and meetings as requested by Executive General Manager.
11.Inform Executive General Manager of potential opportunities or concerns with customers and special projects progress.
12.Represent organization hospitality and clubs professionally always.
13.Strengthening internal communications with other departments and promoting a supportive work environment.
14.Performs other duties, as assigned, to meet business needs.
Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสุขภาพกลุ่ม
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Cost Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Reservation Officer (พนักงานรับจองห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
24.04.2024
Kiosk Service [พนักงานประจำซุ้มเครื่องดื่มสนามกอล์ฟ]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.04.2024
General Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Guest Service Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Assistant Golf Operation Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
24.04.2024
Cost Controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
24.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
English Teacher (Part Time)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
24.04.2024
General Technician
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด