×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.07.2019 | Viewers 273
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Prachin Buri
ปราจีนบุรี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
ป.ตรี สารสนเทศ , คอมพิวเตอร์
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Supervises assigned Information Technology operations and employee, such as computer operations, production scheduling, data entry, telecommunications center, and user support / help desk functions.
2. Determines work requirements, priorities, and best use of resources for scheduled operations as well as during unplanned incidents.
3. Provides guidance to employee regarding work procedures, technical issues, work priorities, and special requests from customers.
4. Instructs employees in the use of new internal procedures and operating instructions and evaluates employees on assigned shift.
5. Troubleshoots technical, operational, or customer service problems and takes corrective action to resolve conflicts.
6. Ensures security of assigned operational center and assumes delegated management responsibility during emergencies.
7. Coordinates arrangements for service personnel to repair equipment insuring maximum up-time of all equipment.
8. Supervises and participates in the study of operations and procedures, and recommends changes to improve methods, procedures, service levels, and operational efficiency.
9. Notifies appropriate personnel of problems or changes to operational schedules or service levels.
10. Prepares statistical and narrative reports regarding operational, vendor, or user activities.
11. Provides training to assigned employee or other personnel regarding specialized computer applications.
12. Demonstrates continuous effort to improve operations, decrease turnaround times, streamline work processes, and work cooperatively and jointly to provide quality seamless customer service.
Welfare
สวัสดิการ
Service charge
บ้านพัก
ประกันสุขภาพกลุ่ม
ฟรีอาหารแคนทีน 2 มื้อต่อวัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.08.2019
Sous Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
09.08.2019
Human Resources Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
08.08.2019
Chief Engineer [หัวหน้าแผนกช่าง]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
08.08.2019
SECRETARY TO GENERAL MANAGER
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
08.08.2019
Banquet Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
08.08.2019
Night Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
08.08.2019
Front Office Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
03.08.2019
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register