×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.11.2024 | Viewers 2,276
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Prachin Buri
ปราจีนบุรี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
7 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
ป.ตรี สารสนเทศ , คอมพิวเตอร์
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Supervises assigned Information Technology operations and employee, such as computer operations, production scheduling, data entry, telecommunications center, and user support / help desk functions.
2. Determines work requirements, priorities, and best use of resources for scheduled operations as well as during unplanned incidents.
3. Provides guidance to employee regarding work procedures, technical issues, work priorities, and special requests from customers.
4. Instructs employees in the use of new internal procedures and operating instructions and evaluates employees on assigned shift.
5. Troubleshoots technical, operational, or customer service problems and takes corrective action to resolve conflicts.
6. Ensures security of assigned operational center and assumes delegated management responsibility during emergencies.
7. Coordinates arrangements for service personnel to repair equipment insuring maximum up-time of all equipment.
8. Supervises and participates in the study of operations and procedures, and recommends changes to improve methods, procedures, service levels, and operational efficiency.
9. Notifies appropriate personnel of problems or changes to operational schedules or service levels.
10. Prepares statistical and narrative reports regarding operational, vendor, or user activities.
11. Provides training to assigned employee or other personnel regarding specialized computer applications.
12. Demonstrates continuous effort to improve operations, decrease turnaround times, streamline work processes, and work cooperatively and jointly to provide quality seamless customer service.
Welfare
สวัสดิการ
Service charge
บ้านพัก
ประกันสุขภาพกลุ่ม
ฟรีอาหารแคนทีน 2 มื้อต่อวัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
14.01.2025
Sales Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2024
Sales Coordinator (ผู้ประสานงานฝ่ายขาย)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2024
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด