×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Residence Manager (NEW PROPERTY)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Bachelor or higher, major in hospitality preferred.
- At least 10 years of relevant experience, with 5 years in a similar capacity/position
- Knowledge in Hospitality industry.
- Knowledgeable, familiar with all aspects of operations
- Computer skills in Word, Excel, Power Point
- Excellent communications and public relations skills.
- Possess management and leadership skills
- Good command in English
- Ability to perform well under pressure and stress.
- Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; a team player.
- Ability to receive as well as deliver constructive criticism.

รายละเอียดงาน

- Be responsible for planning, controlling and coordination of all functional events as requested by the Management
- Manage team and other operational functions in providing excellent service standards and building the community for residents
- Ensure smooth operation and efficiency of operational departments with regular inspections
- Handle correspondences relating to residents, be it event notices or replying their enquiries
- Disseminate information and obtain feedback from residents
- Perform all duties as outlined in the operational policy and procedures, report or recommend any outstanding issues
- Preparation of required management reports
- Review and update of operational procedures
- Ensure that the local legal, labor, health and building requirements/regulations are met and maintained
- Manage execution of the Sales & Marketing plan of the property
- Develop and establish new programs, service standards and control procedures in response to operational needs
- Organize operations meetings
- Perform all other assignments as directed by the Management.
- Takes overall responsibility for financial performance of the property and the achievement of property sales and profit objectives

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว