ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
QUALITIFICATION
EDUCATION BACKGROUND, CERTIFICATE/LICENSING
- At least vocational diploma in any field.
- Driving license
PROFESSIONAL EXPERIENCES
0 ? 2 years experiences
GENERAL MISSION
?To report directly to the Front Office Manager, the Bell Man is directly responsible for the day to day operations of the Bell Man Desk whilst on duty. On a broader scale the Bell Man is to ensure that all of the hotel?s guests and visitors are greeted, attended to and assisted with a level of service that is professional, yet friendly and genuine and second to none. The Bell Man is also to ensure that guests and visitors are made to feel comfortable and welcome ?at home? on arriving and departing the hotel.
Please join our Mass Recruitment Day on 10-12 September 2019 from 9 am. ? 6 pm. at Mercure & ibis Bangkok Siam.
หากท่านใดสนใจ กรุณาเข้าร่วมงาน Mass Recruitment Day วันที่ 10-12 กันยายน 2562 เวลา 9.00-18.00น. ที่โรแรม เมอร์เคียว ไอบิส กรุงเทพ สยาม
ไม่ข้อมูล
Mercure Ibis Bangkok Sukhumvit 24
5/1 Sukhumvit Road Soi 24 – Klongtoey – Bangkok 10110, Thailand