×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Operations Executive/Manager (Lyf Sukhumvit Soi 8)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Requirements:

1.Degree in Hospitality with at least 1 year in a supervisory position. OR Diploma in Hospitality with at least 2-3 years in hospitality, of which 1 year should be in a supervisory position

2.Background in M&E a plus.

3.Excellent communication skills.

4.Computer literacy in Microsoft PowerPoint, Excel and Word.

5.Strong entrepreneurship and excellent with numbers.

6.Effective problem solver and good people skills.

รายละเอียดงาน

1.Oversee the entire day-to-day operations relating to housekeeping, engineering, and security, to ensure the smooth running of the property. This includes:
- Cost control, roster planning, inspections, scheduling preventive maintenance, vendor management and other operations related functions

2.Oversee training new operations staff (be it in-house or outsourced) to ensure they are familiar with the tasks.

3.Track the productivity of the departments and work with the respective departments to increase efficiency.

4.Ensure that all staff receive timely skills upgrading and relevant training e.g. OJT for new hires.

5.Engage in effective communication with the lyf Champion, lyf guards, residents and guests, while cultivating good working relationship with them.

6.Review guests? feedback and strive to improve on services by Housekeeping and Engineering.

7.Ability to cultivate good business working relationship with guests, owners and stakeholders.

8.Come up with innovative ways to mitigate problems and improve guests' experiences.

9.Basic IT support:
- Vendor management (liaising with vendors to troubleshoot, escalation, problem resolution)
- Work with Cluster IT to ensure full compliance with company IT policies and procedures
- Work with Engineering Team and Cluster IT team to provide first line interim support for IT systems during downtime

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว