×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Call center (Temporary)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Minimum 1 - 2 years experienced.

Ability to work effectively in a team environment.

Able to communicate in English, both in writing and speaking.

Good computer skills in relevant working system and MS Office and opera.

รายละเอียดงาน

? The Call Center Officer reports directly to the Call Center Manager.
? The Call Center Officer is working in the call center room and is responsible to ensure that all calls received are answered quickly and that a prompt follow up is done correctly. Their tone of voice, politeness & dynamism must be outstanding. The Call Center Officer is the "voice of the Sofitel Bangkok Sukhumvit" and the first point of contact with the guest.
? The Call Center Officer must be polyvalent in working as a telephone operator or a call center operator. When she/he has to deal with Call Center issues, she/he will be able to follow up accordingly.
? The schedule of the Call Center Officer will rotate 24 hours a day.

สวัสดิการ

- Vacation leave
- Public Holiday
- Insurance
- Provident Fund
- Social Security
- Service Charge
- Uniform
- Two Meals

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Sofitel Bangkok Sukhumvit

189 Sukhumvit between soi 13 and 15 Wattana Klongtoey Nue sofitel.com
ปิดรับสมัครแล้ว