×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Urgent! Assistant Housekeeping Manager (Somerset Maison Asoke)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Responsible for planning, training, directing, controlling and Coordination the activities of Housekeeping personnel and ensuring the cleanliness maintenance and orderliness of the apartments and the public areas. Responsible for health, safety and of all Housekeeping employees.

1. Responsible for the operation of all Housekeeping functions in the apartments, offices and public areas, Fitness areas and back of the house.
2. Supervises, through the linen / uniform attendants the operation of the tenants- laundry, house linen and uniforms.
3. Ensures that all apartments, public areas, back of the house areas and their surrounding conform to the house areas and their surrounding conform to the apartment standards of cleanliness, maintenance and orderliness.
4. Inspect apartments and premises regularly, ensures that furnishings, facilities and equipment are cleaned, repaired, maintained and replaced as necessary and inform management of requirements.
5. Determines need for general cleaning, repairs and up grading; schedules such work activities in co-ordination with Engineering, Sales Department and front Office Department.
6. Trains personnel according to established procedure; conducts training, meetings to discuss problems and future plans, gives information and assignments, etc.
7. Controls and sees to the adequacy of inventory of all necessary Housekeeping material, supplies and linen.
8. Prepares annual linen budget basing the calculation on quantity in inventory and linen.
9. Ensure the proper scheduling of personnel in order to meet all cleaning and service requirements daily.
10. Approves and / or prepares maintenance order, work order, requisitions reports on tenants complaints and other inter-office memoranda.
11. Administers Lost and Found service.
12. Responsible for the inventory of the apartments and cleaning supplies, ordering replacement when necessary.
13. Performs duties to all Supervisors and other duties as may be assigned.

รายละเอียดงาน

1. At least 6 years of relevant experience.
2. Good written and verbal communication in the English Language.
3. Honest, Sincere, Proactive, Open minded, Co-operative, Highly responsible, Can work under pressure and Function independently.

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว