ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
*Strong customer service skills
*Availability for weekend shifts
*Friendly, outgoing personality and enjoy social interaction
*Responding to clients request with a can-do attitude
*Cooperative manner with an optimistic attitude
*Ability to prioritize and work within a fast-paced environment
*Have an eye for detail and care for the area?s appearance and cleanliness
*Work as a cohesive team with all Platform?s staff members to ensure efficiency and effectiveness
*Maintain a professional appearance and behavior
*Demonstrate excellent communication skills
*Candidates must be at least 18 years or older to apply
*Deliver first class customer service at all times
*Greet, assist and check in customers
*Respond to customer questions at thePLATFORM, per phone and email
*Handle studio membership database, register new clients, receive membership payments and maintain client base
*Ensure a clean and welcoming atmosphere at all times
*Guide customers with regards to the schedules, latest promotions, membership discounts and/or special events
*POS for refreshments bar and retail shop
*Handle orders of food/drinks
*Handle sell for retail shop
*Maintain product knowledge for all PLATFORM core activities and partners programs
*Have flexibility with schedule, having the ability to work weekends, holidays, morning or night shifts
สวัสดิการ
* ประกันสังคม
* สวัสดิการตามกฎหมายกำหนด
* ตรวจสุขภาพประจำปี
* ประกันสุขภาพ
* วันหยุดวันคล้ายวันเกิด
* โบนัสขึ้นอยู่กับผลประกอบการ
* กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
* ปรับเงินเดือน (ขึ้นกับผลการปฏิบัติงาน)
Kinnest Group Co., Ltd.
บริษัท คินเนสท์ กรุ๊ป จำกัด ตึก United Tower ทองหล่อ ชั้น AA 335 ซอยสุขุมวิท 55 (ทองหล่อ) ถ.สุขุมวิท เขตวัฒนา กทม.10110 kinnestgroup.com/