×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Revenue Manager at Somerset Pattaya

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร


1. Hospitality industry background/awareness
2. A strong command of both written and spoken English is required; additional languages an asset.
3. Highly computer literate with a high-level command of Excel.
4. Knowledgeable of hotel technology: PMS, Channel Manager, GDS, CRS, Extranets

รายละเอียดงาน

1. Oversee revenue management and distribution strategy of the hotel and manage day to day yield operations.
2. Daily pick-up analysis, strategy adjustments and reporting.
3. Perform competitive benchmark studies and follow market trends.
4. Create and maintain a 13-month rolling demand calendar.
5. Create and develop pricing strategies in conjunction with the individuality of each hotel.
6. Provide weekly dynamic forecast of expected results, variances and budget comparisons.
7. Manage and oversee strategy for all 3rd party distribution
8. Responsible for assessing, analyzing and pricing group business strategies
9. Analyze overall monthly hotel performance and provide summary report with recommendations to improve long term strategies.
10. Ensure all related systems are configured correctly, validated and working to full capacity
11. Oversee and audit the standards and operations of the reservations department.
12. Ensure web site booking process is maintained up-to-date and functional.
13. Ensure hotel personnel is fully competent in the use of all systems
14. Work in liaison with hotel sales and reservations departments as a team.
15. Regularly check the input and the quality of data (segmentation, denials tracking, etc.) points.
16. Conduct quarterly property performance review and develop strategic and tactical action
17. Responsible for best practice standards to include competitor analysis; environmental scanning; market modeling; distribution yield management; business mix yield management; length of stay yield management; inventory availability by channel; pricing control and new pricing concepts
18. Evaluate performance of distribution partners and contracted rates (OTA, FIT, tour operator, corporate, consortia, crew, groups, etc.).
19. Reduce the cost of distribution by finding new less expensive means of delivering business
20. Prepare outline for and support the annual revenue budget process.
21. Inspire Hotel?s HODs to further embed a revenue management culture.
22. Advice and coach the client in other operational areas.
23. Visit the hotels to get first-hand knowledge of all revenue management issues and other key areas.
24. Any other reasonable requests made by management.

สวัสดิการ

- Salary
- Meal Allowance
- Provident Fund
- Group Insurant
- Social Security Fund

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว