×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Manager / Operation Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- At least 5 years background experience in international hotel
- Strong communication, service and leadership skills.
- Strong management skills
- Effective decision making and problem solving skills.
- Be able to work under pressure.
- Open-minded and flexible with a can?do attitude.
- Good command in English both speaking and writing.

รายละเอียดงาน

? Oversee front office and housekeeping operations during assigned shift including:
- Daily check in and check out
- Provide excellent customer service per the standards of the Company, and assist in situations to ensure customer satisfaction
- Maintenance of guest information in PMS
- Handling Guests Feedback

? Supervise cashiering system and activities during shift including:
- Cash handling and banking procedure
- Dealing with irregular payments
- Instructing Front Office Agents in credit policies and facilities
- Instructing Front Office Agents in cash security procedures

? Work with housekeeping supervisors to ensure equipment, linen and cleaning requirements are kept up to standard.

? Conducts inspection on a regular basis of all guest accommodation and public area

? Conduct on-the-job training in accordance with the departmental standards and policies and procedures and maintain a record of progress.

? Provide probationary / formal performance appraisal feedback in line with company guidelines. Coach, counsel and discipline staff in breach of hotel policies and departmental procedures, providing constructive feedback to enhance performance

? Exercise care on occupational, health, safety legislation, policies and procedures

? Be familiar with property safety, first aid and fire and emergency procedures and operate equipment safely and sensibly

? Build loyalty from guests by exceeding expectations of guests

? Prepare reports, handle special projects and assignments as required

สวัสดิการ

- SVC
- Meal Allowance
- Public Holiday 16 days
- Vacation
- Group Insurance
- Provident Fund

Service Charge

ตุลาคม 2019 image
5,400.00 บาท
สิงหาคม 2019
image
7,300.00 บาท
มิถุนายน 2019
image
9,250.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

Ariva Hospitality Thailand

889/447 Ivy Thonglor Sukumvit 55 Road (Thonglor) Sukumvit Road, Wattana Bangkok 10240 www.stayariva.com
ปิดรับสมัครแล้ว