×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Manager / Operation Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- At least 5 years background experience in international hotel
- Strong communication, service and leadership skills.
- Strong management skills
- Effective decision making and problem solving skills.
- Be able to work under pressure.
- Open-minded and flexible with a can?do attitude.
- Good command in English both speaking and writing.

รายละเอียดงาน

? Oversee front office and housekeeping operations during assigned shift including:
- Daily check in and check out
- Provide excellent customer service per the standards of the Company, and assist in situations to ensure customer satisfaction
- Maintenance of guest information in PMS
- Handling Guests Feedback

? Supervise cashiering system and activities during shift including:
- Cash handling and banking procedure
- Dealing with irregular payments
- Instructing Front Office Agents in credit policies and facilities
- Instructing Front Office Agents in cash security procedures

? Work with housekeeping supervisors to ensure equipment, linen and cleaning requirements are kept up to standard.

? Conducts inspection on a regular basis of all guest accommodation and public area

? Conduct on-the-job training in accordance with the departmental standards and policies and procedures and maintain a record of progress.

? Provide probationary / formal performance appraisal feedback in line with company guidelines. Coach, counsel and discipline staff in breach of hotel policies and departmental procedures, providing constructive feedback to enhance performance

? Exercise care on occupational, health, safety legislation, policies and procedures

? Be familiar with property safety, first aid and fire and emergency procedures and operate equipment safely and sensibly

? Build loyalty from guests by exceeding expectations of guests

? Prepare reports, handle special projects and assignments as required

สวัสดิการ

- SVC
- Meal Allowance
- Public Holiday 16 days
- Vacation
- Group Insurance
- Provident Fund

Service Charge

ตุลาคม 2019 image
5,400.00 บาท
สิงหาคม 2019
image
7,300.00 บาท
มิถุนายน 2019
image
9,250.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ HR Department email telephone

Ariva Hospitality Thailand

889/447 Ivy Thonglor Sukumvit 55 Road (Thonglor) Sukumvit Road, Wattana Bangkok 10240 www.stayariva.com
ปิดรับสมัครแล้ว