รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.04.2024 | Viewers 6,829
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Vocational Certificate ปวช |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-เพศชาย/หญิง
-มีประสบการณ์ด้านบริการห้องพัก อย่างน้อย 2 ปี
-มีทักษะในการแก้ปัญหาเฉพาะด้าน
-มีความรับผิดชอบในหน้าที่
-มีความตั้งใจ อดทน ซื่อสัตย์
-มีใจรักงานด้่นบริการ
-สามารถทำงานเป็นกะได้
-สามารถทำงานภายใต้แรงกดดันได้
-มีประสบการณ์ด้านบริการห้องพัก อย่างน้อย 2 ปี
-มีทักษะในการแก้ปัญหาเฉพาะด้าน
-มีความรับผิดชอบในหน้าที่
-มีความตั้งใจ อดทน ซื่อสัตย์
-มีใจรักงานด้่นบริการ
-สามารถทำงานเป็นกะได้
-สามารถทำงานภายใต้แรงกดดันได้
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Handle guest and administrative message service
2. Responsible for checking guests in and out of the Hotel.
3. Issues room keys, pamphlets, discount cards, etc.
4. Up-sell hotel services, use guests- name, verify requests and maintain a positive - can-do- attitude and tone of voice at all times
5. Do the inventory control and issuance of keys, radios and pagers
6. Log telephone repair and emergency reports with appropriate tracking codes in computer
7. Provide callers with hotel information and maintain and update information files
8. Be familiar with, inspect, and maintain all Guest Services office equipment
9. Be able to use pagers, radios and two way communications systems
10. Prepare all Guest Services reports
11. Assist and process all in-house requests and needs from all departments
12. Perform any additional tasks to ensure that any needs that directly or indirectly affect the guests are met
13. Knowledgeable and handle special requests, selling of amenities and catering, arrival and departure patterns
14. Help to develop guest history profiles, coordinate tracking of inventory and proper storage and pick up of equipment
15. Keep abreast of current information
16. Perform concierge duties such as booking tours and transportation, giving directions, hotel information, restaurant information, etc
2. Responsible for checking guests in and out of the Hotel.
3. Issues room keys, pamphlets, discount cards, etc.
4. Up-sell hotel services, use guests- name, verify requests and maintain a positive - can-do- attitude and tone of voice at all times
5. Do the inventory control and issuance of keys, radios and pagers
6. Log telephone repair and emergency reports with appropriate tracking codes in computer
7. Provide callers with hotel information and maintain and update information files
8. Be familiar with, inspect, and maintain all Guest Services office equipment
9. Be able to use pagers, radios and two way communications systems
10. Prepare all Guest Services reports
11. Assist and process all in-house requests and needs from all departments
12. Perform any additional tasks to ensure that any needs that directly or indirectly affect the guests are met
13. Knowledgeable and handle special requests, selling of amenities and catering, arrival and departure patterns
14. Help to develop guest history profiles, coordinate tracking of inventory and proper storage and pick up of equipment
15. Keep abreast of current information
16. Perform concierge duties such as booking tours and transportation, giving directions, hotel information, restaurant information, etc
Welfare
สวัสดิการ
1.ประกันสังคม
2.ประกันชีวิตกลุ่ม
3.อาหารพนักงาน
4.ชุดพนักงาน
5.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
6.พักร้อน,วันหยุดนักขัตฤกษณ์
7.เซอร์วิจชาร์จ
8.ตรวจสุขภาพประจำปี
9.เงินช่วยเหลือพนักงานและครอบครัว
2.ประกันชีวิตกลุ่ม
3.อาหารพนักงาน
4.ชุดพนักงาน
5.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
6.พักร้อน,วันหยุดนักขัตฤกษณ์
7.เซอร์วิจชาร์จ
8.ตรวจสุขภาพประจำปี
9.เงินช่วยเหลือพนักงานและครอบครัว
Contact
ข้อมูลติดต่อ
K.Vassana Chaokou ( Human Resources Manager)
120 หมู่ที่ 3 ชั้น 1 อาคารศูนย์ประชุม ศูนย์ราชการเฉลิมพระเกียรติ ๘๐ พรรษา ๕ ธันวาคม ๒๕๕๐ ถนน แจ้งวัฒนะ แขวงทุ่งสองห้อง เขตหลักสี่ กรุงเทพมหานคร 10210
เว็บไซต์ : www.centarahotelsresorts.com/centra/cgc/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
120 หมู่ที่ 3 ชั้น 1 อาคารศูนย์ประชุม ศูนย์ราชการเฉลิมพระเกียรติ ๘๐ พรรษา ๕ ธันวาคม ๒๕๕๐ ถนน แจ้งวัฒนะ แขวงทุ่งสองห้อง เขตหลักสี่ กรุงเทพมหานคร 10210
เว็บไซต์ : www.centarahotelsresorts.com/centra/cgc/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.04.2024 |
Casual รายวัน จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Guest Service Agent [GSA] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
Server [พนักงานเสริฟ] จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Banquet Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sous Chef(Urgent) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Commis I / Cool Kitchen, Thai, Europe จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Banquet Captain จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Chef De Partie / Cool Kitchen,Thai,Europe จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sales Coordinator (ผู้ประสานงานฝ่ายขาย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Commis II /Thai Kitchen จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sales Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Executive Chef-Convention Centre จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Demi Chef De Partie / Cool Kitchen,Thai,Europe จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sales Manager (Corporate&Government) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Marketing Coordinator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Steward Supervisor [พนักงานล้างจาน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
เจ้าหน้าที่ความปลอดภัยในการทำงานวิชาชีพ (จป.วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Kitchen Coordinator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |