×
×
×
×
  • 1
  • 2
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.11.2020 | Viewers 891
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Patong
ป่าตอง

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
7 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibility
Conduct weekly inspections and ensure facilities are kept in optimal condition by implementation of PMM programs and strong planning and management of FF&E, as directed.
Assist in the developing and implementing the Strategic Plan, Business Plan, Budget, Goals & Incentive Program to ensure on an on-going basis optimum guest satisfaction, sales potential, team retention and profitability.
Assists in monitoring present and future trends /practices in the hostel industry. Create & execute competitive programs as directed.
Emergency procedures are practiced & enforced to provide security and safety for guests and team.
Analyse & control on an on-going basis, department revenues and costs, to ensure performance against budget
Knowledge & Performance
Guide the team to be honest, friendly, genuine & caring professional relationships with our guests.
Ensure your team has up to date information at all times regarding the hostel, relevant activities in the hostel, promotions & specials and local neighbourhood events to share with guests.
You are to create and manage incentive programs for the team all year.
You must create training programs around SOP- s for your team and other guest relevant training.
Commercial Action
Team has the knowledge of the room types sold, the F&B products we sell, and other commercialproducts that drive revenue to the business.
Maximise these revenues and set goals to achieve.
Assist to increase the profitability and awareness of the Hostel through your actions and teams.
Be an ambassador for the Lub d brand, in and out of work, promoting the positive reputation of the brand & when using social media on Lub d.
Human Resource needs
Assist in overseeing and directing the personnel function of the hostel including recruitment, hiring,on boarding, coaching, counselling, training, discipline, salary administration, labor relations, performance appraisal and succession planning.
Create & maintains effective internal communications including Host meetings to ensure optimum teamwork and productivity.
Be supportive, encouraging, a mentor and guide to all your team members, resulting in effective employee relations and a positive working relationship amongst team members.
Ensure the rules & regulations as stipulated by human resources around uniforms, personal hygiene & appearance are enforced and council team members if they do not follow.
Ensure discipline in the work place, that appropriate language, and a positive attitude withguests is constant and the team keep their relationship with guests professional.
Relations
Report directly overall to the Executive Director and dotted line to VP Asset Management.
All department of the Hostel and the corporate team must work in harmony, ensuring information
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Department)
บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม.10500 ป่าตอง
เว็บไซต์ : www.lubd.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.11.2020
Finance Lead (Director level)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.11.2020
Group Revenue Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.11.2020
Commercial Lead (Director Level) - Brand Office
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.11.2020
Hotel Manager (Lub d Phuket Patong)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register