×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.05.2021 | Viewers 2,657
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- can work as night shift.
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES


- To answer incoming telephone call in a professional way.

- Handle customer- s enquiries & complaints, providing help and advice which beyond customer- s need and satisfaction.

- Provides information, product and hotel services to the guest via telephone.

- Solve customers' problems or offer alternative solutions.

- To make clear and accurate communication to the other party on the other end of the line.

- Communicate courteously with customers through every communication- s channels.

- Keep accurate records of discussions or correspondence with customers during any interaction and update the information through the company- s system at all time.

- Formulate resolution and response in a timely & accurate manner and provide excellent customer service.

- Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.

- Communicate & coordinate with relevant party/department when necessary.


- To redirect and divert calls to appropriate parties, office or hotels department through the switchboard or PBX system.

- Understanding the telephone operator board or PBX switchboard operations.

- Monitors open and close telephone functionality including answering machine on HOC software.

- Knows what is action to take when an emergency calls is required.

- Train or assists with training new telephone operators in performance of job duties.

- Update calls tracking report.

- Provide feedback to improve the efficiency.

- Other ad hoc duties as assigned by Supervisor or Manager.


Welfare
สวัสดิการ
- Social Security
- Insurance
- Provident Fund
- Vacation
- yearly Medical Check up
- Birthday leave
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - MERCURE PATTAYA OCEAN RESORT
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - NOVOTEL IBIS STYLES BANGKOK SUKHUMVIT 4
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - MERCURE IBIS BANGKOK SUKHUMVIT 24
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - IBIS PATTAYA
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - IBIS PHUKET PATONG
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - IBIS BANGKOK RIVERSIDE
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Group Finance Supervisor - Account Receivable
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - IBIS BANGKOK SUKHUMVIT 4
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - IBIS BANGKOK SATHORN
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - MERCURE IBIS BANGKOK SIAM
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.04.2024
Group Assistant Revenue Manager / Group Revenue Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด