ขอแจ้งผู้ใช้งาน www.hoteljob.in.th ทุกท่าน เนื่องจากสถานการณ์ covid-19 บริษัทจึงให้เจ้าหน้าที่ปฏิบัติงานที่บ้าน
หากต้องการสอบถามข้อมูล กรุณาติดต่อ 088-1478-898 หรือทาง line official @hoteljob จันทร์ - ศุกร์ เวลา 8.30 -​17.30 น.
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.05.2021 | Viewers 1,285
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- can work as night shift.
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES


- To answer incoming telephone call in a professional way.

- Handle customer- s enquiries & complaints, providing help and advice which beyond customer- s need and satisfaction.

- Provides information, product and hotel services to the guest via telephone.

- Solve customers' problems or offer alternative solutions.

- To make clear and accurate communication to the other party on the other end of the line.

- Communicate courteously with customers through every communication- s channels.

- Keep accurate records of discussions or correspondence with customers during any interaction and update the information through the company- s system at all time.

- Formulate resolution and response in a timely & accurate manner and provide excellent customer service.

- Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.

- Communicate & coordinate with relevant party/department when necessary.


- To redirect and divert calls to appropriate parties, office or hotels department through the switchboard or PBX system.

- Understanding the telephone operator board or PBX switchboard operations.

- Monitors open and close telephone functionality including answering machine on HOC software.

- Knows what is action to take when an emergency calls is required.

- Train or assists with training new telephone operators in performance of job duties.

- Update calls tracking report.

- Provide feedback to improve the efficiency.

- Other ad hoc duties as assigned by Supervisor or Manager.


Welfare
สวัสดิการ
- Service charge
- Social Security
- Insurance
- Provident Fund
- Vacation
- yearly Medical Check up
- วัBirthday leave
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Tanthip Tadatreetathip (Group Talent & Culture Manager)
Mercure & ibis Erawan Thailand - Head Office The Erawan Group PLC. 2 Sukhumvit Rd., Klongtoey Bangkok 10110 Thailand  กรุงเทพ
เว็บไซต์ : www.theerawan.com/en/our_business/hotels_resorts
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
05.05.2021
Group IT Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
05.05.2021
Group Reservation & Call Center Agent
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
05.05.2021
Loyalty Help Desk Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
05.05.2021
Finance Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register