×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Group Reservation & Call Center Agent

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- can work as night shift.

รายละเอียดงาน

RESPONSIBILITIES


? To answer incoming telephone call in a professional way.

? Handle customer?s enquiries & complaints, providing help and advice which beyond customer?s need and satisfaction.

? Provides information, product and hotel services to the guest via telephone.

? Solve customers' problems or offer alternative solutions.

? To make clear and accurate communication to the other party on the other end of the line.

? Communicate courteously with customers through every communication?s channels.

? Keep accurate records of discussions or correspondence with customers during any interaction and update the information through the company?s system at all time.

? Formulate resolution and response in a timely & accurate manner and provide excellent customer service.

? Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.

? Communicate & coordinate with relevant party/department when necessary.


? To redirect and divert calls to appropriate parties, office or hotels department through the switchboard or PBX system.

? Understanding the telephone operator board or PBX switchboard operations.

? Monitors open and close telephone functionality including answering machine on HOC software.

? Knows what is action to take when an emergency calls is required.

? Train or assists with training new telephone operators in performance of job duties.

? Update calls tracking report.

? Provide feedback to improve the efficiency.

? Other ad hoc duties as assigned by Supervisor or Manager.


สวัสดิการ

- Social Security
- Insurance
- Provident Fund
- Vacation
- yearly Medical Check up
- Birthday leave

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Pornthip Piyawattananan email telephone

Mercure & ibis Erawan Thailand

Mercure & ibis Erawan Thailand - Head Office The Erawan Group PLC. 2, 6th Floor, Ploenchit Center Building, Sukhumvit Road, Klongtoei Sub-district, Klongtoei District, Bangkok, 10110 Thailand www.theerawan.com/en/our_business/hotels_resorts
ปิดรับสมัครแล้ว